بازدید 3100
۲
گل‌گهر در وقت اضافه کامبک خورد

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰

آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 برای استقلال خوزستان گلزنی کرده و بازی را به تساوی کشاندند
کد خبر: ۱۲۳۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ 18 April 2024

گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد که تا وقت‌های تلف‌شده برنده میدان بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 56 و قائم اسلامی‌خواه در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند تا تیم اوزونیدیس در آستانه کسب سه امتیاز قرار بگیرد. گل‌گهر فاصله‌ای تا کسب سه امتیاز نداشت، اما آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 برای استقلال خوزستان گلزنی کرده و بازی را به تساوی کشاندند.

با ثبت نتیجه تساوی در این بازی گل‌گهر سیرجان 34 امتیازی شد و همچنان در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد. استقلال خوزستان نیز با 20 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده و حاشیه امنیتی چهار امتیازی نسبت به نساجی و صنعت نفت قعرنشین دارد.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ بود که به علیرضا خوشکفا، پیمان رنجبری و محمد آبشک بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان اوزونیدیس در چهار مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باخت عجیبی برای گل‌گهر بود اما فوتبال فقط مهارت فیزیکی نمیخواد بلکه به لحاظ فکری بازیکن در زمین باید تصمیم گیرنده خوبی باشه نمونه اش همین بازی بود که بازیکن نمیتونه ۵دقیقه رو، در زمین مدیریت کنه تا تیمش گل نخوره
با تمام وجود به تیم شهرم افتخار میکنم . و امید داریم در افق فوتبال کشور عزیزم ایران یک روزی تنها نام گل گهر سیرجان با کلی امتیاز بالاتر از رتبه دوم جدول لیگ برتر ایران پ چمش بالا باشد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم