خبرگزاری کار ایران

کمالوند: درباره داوری صحبت نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۶۹۷

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازیکنان من بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی هم خوب نبود.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به بخشنامه فدراسیون که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل محدود کرده است، نمی‌توانیم صحبت کنیم و درباره داوری صحبت نمی کنیم اما اگر اتفاقی می افتد که یک تیم متضرر می شود فدراسیون و کمیته داوران پاسخگو باشند و ما به هیچ‌کسی هم اعتراضی نداریم.

وی ادامه داد: در گل اول پرسپولیس صحنه ای اتفاق افتاد و اعتراضی هم نداریم و اعتراضمان از راه عادلانه و مطلوب فدراسیون با نامه نگاری است ولی وقتی مقابل پرسپولیس با این بازیکنان توانمند با یک گل عقب می افتی، مجبوری سازمان بازی را تغییر دهی و جلو بکشی و بعد هم با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می شوی.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان من بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی هم خوب نبود. البته تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن است که تعدادی از بازیکنانم می دانند که چه قوی و چه ضعیف بازی کنند، جایگزین ندارند. مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم به گردن می گیرم. سپاهان را بردیم و نگفتم من بودم اما باخت را به گردن می‌گیرم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز