جدیدترین قیمت آپارتمان 65 متری در بومهن

قیمت جدید آپارتمان 65 متری در بومهن / فروردین 1403-کاماپرس

بومهن یکی از شهرهای استان تهران واقع در شهرستان پردیس است و در شرق استان تهران، در مسیر جاده تهران به دماوند قرار دارد. این شهر در فاصله 50 کیلومتری از تهران، 13 کیلومتری از پردیس و 10 کیلومتری از رودهن واقع شده است. بومهن با قرار گرفتن در مجاورت دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی به پایتخت و شهرک‌های صنعتی پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارد. قیمت خرید مسکن در بومهن نسبتا مناسب بوده و به همین دلیل مورد توجه خریداران آپارتمان در اطراف تهران قرار می‌گیرد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 65 متری در بومهن را معرفی می‌کند.

آپارتمان 65 متری یک خواب در بومهن

یک آپارتمان 65 متری یک خواب در بومهن 2 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و دارای موقعیت مکانی و دسترسی محلی خوب است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور، انباری و نگهبانی 24 ساعته اشاره کرد.

قیمت آپارتمان 65 متری فول امکانات در بومهن

قیمت یک آپارتمان ۶۵ متری یک خواب و فول امکانات در بومهن ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان که در طبقه چهارم یک ساختمان شش طبقه قرار گرفته ساخت ۱۳۹۴ بوده و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری و نگهبانی ۲۴ ساعته استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 65 متری دو خواب در بومهن

قیمت یک آپارتمان ۶۵ متری دو خواب در بومهن یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و در طبقه ششم ساختمان قرار دارد. واحد مد نظر از امکاناتی چون آسانسور، انباری، بالکن و نگهبانی ۲۴ ساعته برخوردار بوده و خوش نقشه و نورگیر است.

آپارتمان 65 متری خوش نقشه در بومهن

یک آپارتمان ۶۵ متری یک خواب و ساخت ۱۳۹۴ در بومهن با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و امکانات رفاهی و دسترسی خوبی دارد. این آپارتمان خوش نقش ساخته شده و اتاق خواب آن مستر است.

آپارتمان 65 متری نورگیر در بومهن

یک آپارتمان ۶۵ متری یک خواب و رو به آفتاب در بومهن یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان که در طبقه ششم یک ساختمان شش طبقه واقع شده ساخت ۱۳۹۵ بوده و از آسانسور نیز بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : آقای املاک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز