انتشار نسخه نهایی Adobe Express برای آیفون و اندروید

برنامه محبوب ویرایش عکس و ویدئو Adobe Express، با قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی مولد برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون منتشر شد.

به‌گزارش تک‌ناک، بعد از یک دوره آزمایشی، Adobe Express به‌طور کامل برای آیفون و اندروید منتشر می‌شود و هوش مصنوعی مولد Firefly را برای کاربران موبایل به ارمغان می‌آورد.

Adobe Express بیشتر به‌عنوان نرم‌افزار دسکتاپ شناخته می‌شود. در سال گذشته، این نرم‌افزار ادغام موتور Firefly شرکت ادوبی را شروع کرد که مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی را برای خالق محتوا ارائه می‌داد.

امسال، Adobe تصمیم گرفته است تا نرم‌افزار دسکتاپ خود را وارد دنیای موبایل کند؛ ازاین‌رو، نسخه بتای Adobe Express را راه‌اندازی کرد. 9to5google می‌نویسد که ۱۷ آوریل، Adobe Express در اندروید و iOS به‌طور کامل در‌دسترس عموم قرار گرفت و بسیاری از قابلیت‌های ویرایش عکس و ویدئو مبتنی‌بر هوش مصنوعی Firefly را به دنیای موبایل آورد.

در یک سال گذشته، ابزارهای ویرایش مبتنی‌بر هوش مصنوعی با پیشرفت هوش مصنوعی و ادغام آن در زندگی بسیاری از کاربران محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. ابزارهای Adobe با آنچه در تلفن‌های اندرویدی مانند پیکسل 8 یا گلکسی S24 پیدا می‌کنید، چندان متفاوت نیستند. با‌این‌حال، تفاوتشان در این است که ابزارهای ادوبی کمی کامل‌تر هستند.

برنامه Adobe Express اندروید نیز مجموعه‌ای از گزینه‌ها را برای ویرایشگران ویدئو ارائه می‌دهد. برای مثال، کاربران می‌توانند محتوای موجود در ویدئوهای اصلی خود را با کمک ابزارهای هوش مصنوعی ادوبی اکسپرس به اثری کاملاً متفاوت تبدیل کنند.

با بازکردن برنامه، کاربران باید وارد حساب کاربری خود شوند یا حساب کاربری جدیدی ایجاد کنند. اکثر ویژگی‌های Adobe Express نیازمند تهیه اشتراک ماهانه به مبلغ ۱۰ دلار است؛ اما برخی از قابلیت‌های نسخه اندروید این برنامه به‌رایگان دردسترس قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.