۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱

اخبار ورزشی

بازیکن محوری استقلال و نقش تازه آرش رضاوند !

با انتقال جلال‌الدین ماشاریپوف به خط هافبک و حضور او پشت مهاجمان استقلال، آرش رضاوند در کنار هافبک دفاعی این تیم با وظایف جدیدی فعالیت می‌کند و نقش محوری در ترکیب آبی‌ها دارد. رضاوند در بازی‌های اخیر بیشتر نزدیک به دایره میانی میدان وظ...

بازیکن محوری استقلال و نقش  تازه آرش رضاوند !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آرش رضاوند هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که بیشترین حضور را در ترکیب این تیم داشته و مهره‌ای ثابت در تفکرات جواد نکونام در طول فصل بوده است.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

رضاوند

احمدرضا زنده‌روح (زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۱ در کرمان) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.رضاوند در تمرین استقلال با انگیزه و پرتلاش ظاهر شد و در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت، او در چند بازی اخیر در پستی جدید و با شرح وظایف متفاوت در زمین حاضر شده و در تمرینات اخیر استقلال برنامه‌های متفاوتی نسبت به نیم فصل اول را دنبال می‌کند.با انتقال جلال‌الدین ماشاریپوف به خط هافبک و حضور او پشت مهاجمان استقلال، آرش رضاوند در کنار هافبک دفاعی این تیم با وظایف جدیدی فعالیت می‌کند و نقش محوری در ترکیب آبی‌ها دارد.رضاوند در بازی‌های اخیر بیشتر نزدیک به دایره میانی میدان وظیفه توپ‌ربایی، قطع توپ و تحت فشار قراردادن هافبک‌های حریف را بر عهده دارد و پس از دریافت توپ انتقال به ماشاریپوف و بازیسازی سریع در دستور کار آبی‌ها قرار می‌گیرد.

فوتبال

بازیکن محوری استقلال و نقش تازه آرش رضاوند !

دیدار تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که احمدرضا زنده روح در دقیقه ۵۴ موفق شد گل تساوی تیمش را وارد دروازه نماینده قزوین کند.

رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ با دو دیدار در شهرهای تهران و مشهد آغاز شد. بر این اساس تیم‌ هوادار با فجرسپاسی در ورزشگاه پاس قوامین و شهرخودرو با پیکان در ورزشگاه ثامن‌الائمه به مصاف هم رفتند که این مسابقات با نتایج زیر به پایان رسید:

هوادار یک – فجرسپاسی صفر

گل: محمدجواد محمدی (۴۸) برای هوادار

ضربه پنالتی احمدرضا زنده روح در دقیقه ۵۹ توسط دروازه‌بان هوادار مهار شد.

هوادار با این برد با ۳۴ امتیاز به رده هشتم صعود کرد. فجرسپاسی نیز با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

 

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

نویسنده : خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط