۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱

اخبار اقتصادی

دریافت وام با سیمکارت ممکن شد!

وام سیمکارت یک موقعیت خوب برای دریافت وام است در این روزها که اقتصاد مردم را اذیت میکند، مردم به دنبال گرفتن وام در هر بخشی هستند میتوانند به گزینه وام با سیم کارت را فکر کنند

وام با سیم کارت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام سیمکارت یک موقعیت خوب برای دریافت وام است در این روزها که اقتصاد مردم را اذیت میکند، مردم به دنبال گرفتن وام در هر بخشی هستند میتوانند به گزینه وام با سیمکارت را فکر کنند برای مشاهده جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

وام سیمکارت چیست؟

وام سیمکارت روشی برای اخذ وام است که نحوه ثبت نام تسهیلات سیم کارت، بدون ضامن و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. چنانچه شخص، سیمکارت همراه اولی دارد که متعلق به تهران است و کد یک، دو یا سه در ابتدای آن قرار گرفته،‌ بیشترین مبلغ وام را دریافت می کند، چرا که این خط ها از لحاظ مبلغی بسیار ارزشمندند و قطعا شخص به هر موبایل فروشی که مراجعه کند، مبلغ بالایی برای خرید آن می پردازد.

وام با سیم کارت

دریافت وام با سیمکارت ممکن شد!

مزیت مهم این وام این است که، شخص می تواند به اندازه ۹۰ درصد مبلغ ان خود وام دریافت کند. این در حالی است که سیمکارت شخص قطع یا ضبط نمی شود و می‌ تواند، به صورت روزمره از آن استفاده نماید. تنها با قرار دادن سند سیمکارت به عنوان ضمانت در کمتر از یک ساعت می توان، از این وام سیمکارت بهره مند می شد.

وام سیم کارت فرصتی استثنایی برای دریافت وام ضروری است، بدون اینکه شخص سرمایه ای را در بانک ذخیره کرده باشد. مدت باز پرداخت اقساط بین ۴ تا ۲۴ ماه در نظر گرفته می شود که با توجه به قوانین هر شرکت متغیر است. سود این وام بسیار کم و در حد ۳ درصد است. از این رو شخص مبلغی تقریبا معادل با ارزش ان خود را پرداخت خواهد کرد.

وام با سیم کارت

به این ترتیب در مدتی کمتر از یک ساعت وام دریافت خواهید کرد. متقاضی برای گرفتن وام سیمکارت‌، باید سند خود را به نام شخص وام دهنده انتقال داده و به اندازه ارزش آن وامی با سود پایین دریافت می کند. مبلغ مشخص شده در زمان مقرر به حساب کارت بانکی شخص واریز می شود. این واریزی توسط شرکت ها انجام می شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

نویسنده : خبرگزاری برن

مطالب مرتبط