پربازده‌ترین صندوق‌ هفته را بشناسید

صندوق‌ «کامیاب آشنا»، «بازده پایا» و «مشترک افق کارگزاری بانک خاورمیانه» به ترتیب با کسب ۱.۱۵ و ۱.۱۳ و ۰.۶۷ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

به گزارش صدای بورس،در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش‌گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۴۷ هزار واحد افزایش به محدوده ۲,۲۰۷ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۲۷ فروردین‌ماه صندوق‌های قابل معامله و بادرآمد ثابت در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

صندوق‌ «کامیاب آشنا»، «بازده پایا» و «مشترک افق کارگزاری بانک خاورمیانه» به ترتیب با کسب ۱.۱۵ و ۱.۱۳ و ۰.۶۷ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری منفی بود. خروج وجه نقد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۱.۴ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های قابل معامله با ۱۳,۳۱۱ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های بادرآمد ثابت با خالص ورود ۹,۴۷۳ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۸ میلیون و ۳۱۷ هزار میلیارد ریال ایستاد.

پربازده‌ترین صندوق‌ هفته را بشناسید

  • رضا حامدی‌فر - کارشناس بازار
  • شماره ۵۳۷ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 493563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =