جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هنری کویل با کت و شلوار در نقش جیمزباند
هوش مصنوعی، علاقه‌مندان به دیدن بازی هنری کویل در نقش جیمز باند را به مراد دلشان رساند.
تبلیغات

گزارش هالیوود ریپورتر نشان می‌دهد در شرایطی که طرفداران جیمز باند بی‌صبرانه در انتظار دیدن مأمور ۰۰۷ بعدی هستند؛ یک تریلر جعلی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده، در یوتیوب میلیون‌ها بازدید داشته است.

تریلر منتشرشده نشان می‌دهد که هنری کویل جیمز باند بعدی است. طرفداران تاکنون بارها گفته‌اند که علاقه‌ی زیادی به انتخاب او برای بازی در نقش دنیل کریگ دارند.

در اولین تریلر فیلم باند ۲۶ که توسط هوش مصنوعی ساخته شده، مارگو رابی هم‌بازی کویل است و از کریستوفر نولان به‌عنوان کارگردان نام برده شده است. صدای ساختگی که توسط ChatGPT به‌کار رفته، این توضیحات را درباره‌ی فیلم ارائه می‌کند.

تریلر جعلی جدیدترین فیلم جیمز باند توسط استودیو KH ساخته شده که ده‌ها تریلر جعلی در کانال یوتیوب خود دارد و برای ساخت آن‌ها از هوش مصنوعی و بخشی از فیلم‌های اصلی استفاده می‌کند. این تریلر با کمک صحنه‌هایی از فیلم The Man From Uncle با نقش‌آفرینی هنری کویل ساخته شد؛ چراکه این فیلم نزدیک‌ترین تجربه‌ی کویل به نقش جیمز باند است.

تا حالا بیش از ۲٫۵ میلیون نفر ویدئوی باند ۲۶ را تماشا کرده‌اند. یکی از اصلی‌ترین دلایل بازدید بسیار زیاد این ویدئو انتخاب عنوان هوشمندانه‌ای است که کاربران را ترغیب به تماشا می‌کند. در توضیحات این ویدئو آمده است که «هنری کویل و مارگو رابی ستاره‌های فیلم باند ۲۶ خواهند بود و فیلمبرداری آن در سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.»

استودیو KH برای هرگونه سلب مسئولیت در توضیحات این تریلر ساختگی به این موضوع اشاره کرد که ویدئوی منتشرشده برای اهداف هنری و سرگرمی ساخته شده است و جلوه‌های مختلف ازجمله طراحی صدا، فناوری‌های هوش مصنوعی، ابزارهای تحلیل‌گر فیلم و سایر عناصر در ساخت آن به‌کار رفته است.

بسیاری از بینندگان می‌دانند که تریلر استودیو KH یک ویدئوی ساختگی است؛ اما از کنار هم دیدن بازیگران موردعلاقه‌شان در فیلم باند هیجان‌زده شده‌اند.

یکی از بزرگ‌ترین خطاهای ویدئو این است که کویل با لهجه‌ی آمریکایی صحبت می‌کند؛ درحالی که لهجه‌ی اصلی جیمز باند بریتانیایی است. این یکی از عواملی است که نشان می‌دهد برای ساخت این ویدئو از فیلم The Man From Uncle استفاده شده؛ چراکه کویل در این فیلم نقش یک مأمور مخفی آمریکایی را بازی می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات