بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۷

طرفداری | هری کین پس از اینکه نتوانست در شمال لندن به جام قهرمانی مهمی دست پیدا کند، در تابستان ۲۰۲۳ به همکاری طولانی مدت خود با تاتنهام خاتمه بخشید. انتظار می رفت انتقال پرخرج او به آلمان، برای او جام به ارمغان بیاورد.

با این حال، بایرن مونیخ در تلاش برای کسب افتخارات بزرگ با مشکلاتی مواجه شده است، زیرا بایر لورکوزن به شکلی تاریخی عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرد. کین و هم تیمی هایش نیز در جام حذفی داخلی متحمل شکست شدند و تنها لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان مسیر رسیدن به یک جام پیش روی خودشان می بینند.

آن ها به مرحله نیمه نهایی آن رقابت ها رسیده اند، جایی که با رئال مادرید روبرو خواهند شد. کین به اسپورت برزیل در مورد عدم نگرانی اش از جام نبردن گفت: 

فکر می کنم تنها کسی که باید چیزی را به او ثابت کنم، خودم هستم. من همیشه در مورد پیشرفت و تلاش برای هر روز بهتر شدن صحبت می کنم. نتیجه گرفتن یعنی انجام کارهای درست، آماده‌سازی و انجام خیلی کارهایی که مردم نمی بینند. البته می دانم این که تا به حال در دوران حرفه ای ام جام نبرده ام، دشوار بوده، اما همچنین می دانم که سال های زیادی پیش رو دارم و در بایرن مونیخ هستم تا به آن اهداف هم دست پیدا کنم. در لیگ قهرمانان فرصتی داریم تا کار بزرگی انجام دهیم. پس انگیزه من همین است و به همین کار ادامه خواهم داد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *