خبرگزاری کار ایران

احمدی‌صدر خبر داد؛

احداث مراکز پویاشهر جدید در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۸۱۶

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از احداث چند مدرسه پویا شهر در برخی مناطق ۲۲ گانه پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در رابطه با احداث چند پویاشهر جدید در پایتخت گفت: به منظور تسهیل در ایجاد دسترسی کودکان کار و خیابان به مدارس پویاشهر شهرداری تهران، قرار است چند مدرسه جدید ویژه استعدادیابی، توانمندسازی و آموزش کودکان کار و خیابان احداث شود.

وی افزود: مذاکراتی با برخی از مناطق که از زیر ساخت‌های مناسبی جهت احداث مدارس پویاشهر برخودار هستند، انجام شده و در برخی مناطق ما بیش از یک تا دو مدرسه پویاشهر خواهیم داشت تا میزبان کودکان کار و خیابان باشند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به اینکه بیش از ۷ هزار کودک کار و خیابان توسط شهرداری تهران در مدارس پوباشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی تحت پوشش هستند، تصریح کرد: در طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی پایتخت که طی دو هفته گذشته جریان داشت اقدامات بسیار مناسبی در خصوص کودکان کار و خیابان صورت گرفت و قصد داریم در مدارس استعدادیابی ، توانمندسازی و آموزش خدمات ویژه ای به این کودکان ایران ارائه دهیم.

گفتنی است چندی پیش مدرسه پویاشهر منطقه ۸ تهران در یک مراسم افطاری در ماه مبارک رمضان با حضور کودکان کار افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز