جزئیات تهدید بمب گذاری در سفارت ایران در پاریس +فیلم

رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند: پلیس فرانسه در پی تهدید فردی برای منفجر کردن خود در نزدیکی کنسولگری ایران در پاریس، این مکان را مسدود کرد.

جزئیات تهدید بمب گذاری در  سفارت ایران در پاریس +فیلم

ساعتی پیش، رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند: پلیس فرانسه در پی تهدید فردی برای منفجر کردن خود در نزدیکی کنسولگری ایران در پاریس، این مکان را مسدود کرد.

 گفته می‌شد یک نفر که چند نارنجک همراه خود دارد کنسولگری ایران در پاریس را تهدید به انفجار کرده است.

پلیس فرانسه گفته بود فرد مزبور احتمالا حامل نارنجک یا جلیقه انفجاری است.

یک منبع آگاه از سفارت کشورمان در فرانسه به ایسنا اعلام کرد، فردی که امروز با ادعای داشتن جلیقه انفجاری وارد سفارت شده، یکی از ایرانیان مقیم بوده که پیش از این نیز مسائلی را در بخش کنسولی سفارت کشورمان در پاریس ایجاد کرده بود.

یک منبع آگاه با تشریح جزئیات اتفاق امنیتی امروز در محل سفارت کشورمان در فرانسه به خبرنگار ایسنا گفت:  امروز فردی از ایرانیان مقیم وارد کنسولگری سفارت ایران شده و ادعا کرد که جلیقه انفجاری داشته و قصد دارد آن محل را منفجر کند، با اعلام این ادعا از سوی این شخص، بلافاصله بخش کنسولی تخلیه و تدابیر لازم اندیشیده شد، همچنین با پلیس تماس گرفته شده و دسترسی به منطقه را محدود کردند.

این منبع آگاه همچنین بیان کرد که پس از آن، از اعضای سفارت با آن فرد طولانی صحبت و گفت‌وگو کردند، نهایتا مشخص شد جلیقه انفجاری نبوده و چیزی همراه فرد نبوده و او را به خارج از سفارت هدایت کردند.

نهایتا پلیس  او را دستگیر کرده است.

براساس این گزارش، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و همه در سلامت هستند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 134200

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر