بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه متس هوملس به حذف تیم‌های لیگ برتری: خوب درو کردیم، دوستان کشاورز من!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۳

طرفداری | متس هوملس، مدافع باشگاه دورتموند، پس از حذف چهار تیم انگلیسی از رقابت‌های اروپایی در عرض سه روز، به لیگ برتر انگلیس طعنه زده است.

به گزارش سایت GOAL، چهارشنبه شب،  تیم قبلی هوملس، بایرن مونیخ، با پیروزی 1-0 در آلیانتس آرنا و کسب پیروزی 3-2 در مجموع، توپچی‌ها را از این رقابت‌ها حذف کرد، در حالی که دورتموند هم با شکست دادن اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی راه یافت. حال، این ملی‌پوش آلمانی با زیرکی از عبارت “لیگ کشاورزان” که هر از گاهی توسط برخی هواداران انگلیسی برای تمسخر بوندسلیگا استفاده می‌شود، کنایه زده است. هوملس در شبکه اجتماعی ایکس دراین‌باره نوشته است:

دروی خوبی در این هفته داشتیم، دوستان کشاورز من.

  • بیشتر بخوانید: هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!

در سال‌های اخیر، تیم‌های لیگ برتر در اروپا عملکرد خوبی داشته‌اند، منچسترسیتی در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، لیورپول در فینال سال قبل‌تر از آن به سختی مغلوب رئال مادرید شد و چلسی در سال 2021 این عنوان را کسب کرد. اما سال 2024 داستانی متفاوتی دارد؛ همه باشگاه‌های انگلیسی از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا حذف شده‌اند، در حالی که سه باشگاه آلمانی به نیمه‌نهایی مسابقات مربوطه راه یافته‌اند. استون ویلا که به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا صعود کرده، تنها نماینده باقی‌مانده لیگ برتر انگلیس در اروپاست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *