5 اسپیکر خانگی پرفروش برای مراسم خانوادگی

اسپیکر سونی مدل MHC-V43D-کاماپرس

کیفیت پخش صدای خوب اسپیکر، از آن دست مسائلی است که در مراسم‌ خانوادگی اهمیت دارد. اگر دامنه فرکانس اسپیکر وسیع طراحی شده باشد، تمام مهمانان، می‌توانند با کیفیتی عالی از موسیقی پخش شده، لذت برده و فضای شادی به مهمانی القا می‌شود. در مراسم خانوادگی عموما دستگاه‌های مختلف به اسپیکر وصل می‌شوند، از این رو بهتر است نسبت به خرید اسپیکری اقدام کرد که از کابل‌های مختلف پشتیبانی کند. نورپردازی و رقص نور نیز می‌تواند یکی از امکانات جانبی پرکاربرد باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی پرفروش ترین اسپیکر خانگی برای مراسم‌ خانوادگی با جستجو در سایت‌های اینترنتی می‌پردازد.

اسپیکر سونی مدل MHC-V43D

این مدل اسپیکر سونی با قیمت حدودی 20 میلیون و 700 هزارتومان در رنگ مشکی موجود است. این محصول با جنس بدنه چوبی، حدود 14.5 کیلوگرم وزن دارد. این پخش کننده خانگی با توان خروجی حداکثر 720 وات، صدای فراگیری را به مخاطب ارائه می‌دهد و از این رو گزینه مناسبی برای مراسم‌ خانوادگی محسوب می‌شود. این محصول با برخورداری از کابل HDMI و USB، قابلیت پخش محتواهای صوتی و تصویری از طریق تلویزیون را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

اسپیکر جی بی ال مدل 2700

این مدل اسپیکر جی بی ال، با حدود قیمت 25 میلیون و 890 هزارتومان با رنگ مشکی، ظاهر شیکی دارد. این محصول با ورودی میکروفون و گیتار برقی می‌تواند زمینه‌ساز تفریح و سرگرمی‌های خانوادگی باشد. این مدل پخش کننده خانگی با قابلیت رقص نور، از 4 ساب ووفر با سایز 12 اینچی بهره می‌برد. این دستگاه با توان خروجی 40000 واتی، از کیفیت صدای بالایی برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

پخش کننده خانگی جی بی ال مدل 2700-کاماپرس

اسپیکر تسکو مدل TS 2080N مجموعه دو عددی

این مدل اسپیکر تسکو با قیمت حدود 19 میلیون و 752 هزارتومان در دو رنگ مشکی و نقره‌ای به خوبی می‌تواند با تلویزیون و محیط پذیرایی هماهنگ شود. این محصول با جنس بدنه پلاستیکی، از دو اسپیکر هر کدام به وزن 20 کیلوگرم نیز بهره می‌برد. در این مدل پخش کننده خانگی، ساب ووفرهایی به تعداد 4 عدد و با سایز 12 اینچ تعبیه شده و بیس خوبی به موسیقی در حال پخش می‌دهد.

اسپیکر تسکو مدل TS 2080N مجموعه دو عددی-کاماپرس

اسپیکر دنای مدل DE-DA3010DJ4

این مدل اسپیکر دنای با قیمت حدودی 16 میلیون تومان، قدرت صدای 80 واتی در هر یک از اسپیکرهای خود دارد و از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مراسم‌ شلوغ خانوادگی است. این محصول امکان رقص نور را برای مهمانی‌ها فراهم می‌کند و با میکروفون کاراکوئه و حذف صدای خواننده، به کاربر لذت خوانندگی را هدیه می‌دهد. این محصول با 6 ساب ووفر 10 اینچی، می‌تواند گزینه مناسبی برای خانه‌های با متراژ بالا باشد.

اسپیکر دنای مدل DE-DA3010DJ4-کاماپرس

اسپیکر میکرولب مدل PALLADIO 8lll

این مدل اسپیکر میکرولب از بدنه چوبی ساخته شده و حدود 14 میلون و 500 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. این محصول با ورودی اپتیکال، از دو ساب ووفر 10 اینچی برخوردار است و قابلیت اتصال میکروفون بی‌سیم نیز دارد. این دستگاه با توان خروجی 300 وات، مناسب دورهمی‌های کوچک است.

اسپیکر میکرولب مدل PALLADIO 8lll-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “5 اسپیکر خانگی پرفروش برای مراسم خانوادگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز