پرفروش ترین مانیتور ایسوس با سایز صفحه نمایش 24 اینچی

برای خرید پرفروش ترین مانیتور ایسوس با سایز صفحه نمایش 24 اینچی می‌توان قیمتی در حدود 6 تا 16 میلیون تومان را در نظر گرفت. اغلب این محصولات دارای رزولوشن صفحه نمایش بالا و کیفیت تصویر فول اچ دی بوده و قابلیت چرخش مانیتور به صورت افقی، عمودی و دورانی را فراهم می‌کنند. این مانیتورها همراه با پایه ارائه شده و عموما در مدل‌های عادی از پنل IPS و در مدل‌های گیمینگ از پنل VA استفاده می‌کنند. این محصولات پرطرفدار ممکن است سبک یا سنگین باشند و این بستگی به متریال به کار رفته در آن‌ها و امکاناتشان دارد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین مانیتور ایسوس با سایز صفحه نمایش 24 اینچی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مانیتور گیمینگ ایسوس با مدل VG24VQE

این مانیتور ایسوس با سایز صفحه نمایش 24 اینچی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 10 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 1920 پیکسلی را عرضه کرده و کیفیت تصویر آن فول اچ دی در نظر گرفته می‌شود. همچنین این مانیتور با حداکثر نرخ به روز رسانی 165 هرتزی ارائه شده و وزن آن با پایه 3.3 کیلوگرم است. این محصول ایسوس دارای پنل VA بوده و از نور پس زمینه ال ای دی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مانیتور ایسوس با مدل ProArt PA248QV

این مانیتور ایسوس با نوع صفحه نمایش تخت و پنل IPS طراحی شده و با قیمت 16 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود. این مانیتور ایسوس کاربرد عمومی و مالتی مدیا داشته و از رزولوشن صفحه نمایش 1200 در 1920 استفاده می‌کند. همچنین این محصول 24 اینچی به طور کلی همراه با پایه 6.1 کیلوگرم وزن داشته و وزن آن بدون پایه 3.9 کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود. این مانیتور ایسوس قابلیت چرخش عمودی، افقی و دورانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مانیتور ایسوس با مدل VA24EQSB

این محصول ایسوس با سایز صفحه نمایش نزدیک به 24 اینچ (23.8) طراحی شده و با قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود. این مانیتور ایسوس همراه با پایه 5.2 کیلوگرم وزن داشته و وزن آن بدون پایه 3.2 کیلوگرم است. این محصول از پنل IPS استفاده کرده و دارای رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 1920 با کیفیت فول اچ دی به حساب می‌آید. همچنین، این مدل از مانیتور ایسوس قابلیت چرخش عمودی، افقی و دورانی را داشته و امکان استفاده از فیلتر نور آبی را فراهم می‌کند.

مانیتور ایسوس با مدل VZ24EHE

این مانیتور ایسوس با رزولوشن 1080 در 1920 و کیفیت تصویر فول اچ دی طراحی شده و در عین حال محصولی ارزان‌تر از مدل‌های قبل به حساب می‌آید و با قیمت 6 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مانیتور سایز صفحه نمایش نزدیک به 24 اینچی (23.8) داشته و پنل به کار رفته در آن IPS در نظر گرفته می‌شود. همچنین این مانیتور که کاربرد عمومی و مالتی مدیا دارد، همراه با پایه 2.9 کیلوگرم وزن داشته و وزن آن بدون پایه 2.5 کیلوگرم است. در این محصول تنها امکان چرخش عمودی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوستکنولایفدیجی کالادیجی لندلپتاپیفای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز