4 عطر مردانه محبوب برای دورهمی های بهاری

انتخاب عطر مناسب برای دورهمی‌های بهاری می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس افراد شده و تأثیری ماندگار بر جای بگذارد. برای این دورهمی‌ها ضروری است، عطرهایی را انتخاب کنید که طراوت و سرزندگی را به همراه داشته باشند و آن‌ها را برای مجالس و جشن‌ها ایده‌آل کند. نت‌های مرکباتی مانند لیمو، نارنگی و گریپ‌فروت به همراه گل‌های بهاری مانند سنبل و یاس، انتخاب‌های بسیار خوبی برای مهمانی‌های بهاری به شمار می‌روند.

کاماپرس در این گزارش، محبوب‌ترین عطر مردانه برای دورهمی های بهاری را معرفی می‌کند.

1-عطر مردانه شنل بلو د شنل

رایحه عطر مردانه Bleu de Chanel Eau de Parfum که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، با نت‌های مرکباتی نیروبخش ترنج، گریپ‌فروت و لیموترش آغاز شده و بنابراین از بهترین انتخاب‌ها برای دورهمی‌های بهاری محسوب می‌شود.

پس از مدتی رایحه نعناع، زنجبیل و چوب سدر پیچیدگی و ظرافتا به آن اضافه می‌کند، درحالی‌که نت‌های پایه بخور و کهربا پایانی ماندگار و مردانه را ارائه می‌دهند. Bleu de Chanel یک انتخاب شیک برای بهار بوده و با قیمت ۱۳ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

1-عطر مردانه شنل بلو د شنل

راز آسمان پایتخت

2-عطر مردانه دیور ساوج

عطر مردانه دیور ساوج، عطری مدرن و فریبنده است که روح ماجراجویی و سرزندگی را القا می‌کند. این عطر که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، با طوفانی از ترنج باطراوت و به دنبال آن قلب تند فلفل سیچوان و جوز هندی باز می‌شود. رایحه در نت‌های پایه گرم وانیل و عنبر به اوج خود می‌رسد و رایحه‌ای فریبنده و جذاب ایجاد می‌کند. Sauvage یک انتخاب عالی برای دورهمی‌های بهاری بوده که اعتمادبه‌نفس و جذابیت را تراوش می‌کند. قیمت این محصول بالای 30 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-عطر مردانه دیور ساوج 

3-عطر مردانه کرید اونتوس

عطر مردانه کرید اونتوس عطری افسانه‌ای است که به دلیل مشخصات مردانه و پیچیده خود مشهور است. این رایحه نمادین که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، با نت‌های زنده آناناس، ترنج و سیب آغاز می‌شود و حس تازگی و سرزندگی را القا می‌کند. همان‌طور که رایحه تکامل می‌یابد، لهجه‌های گل رز و یاس ظاهر می‌شود و به عمق و پیچیدگی آن می‌افزاید.

این رایحه با پایه‌ای غنی از مشک، وانیل و خزه بلوط به پایان می‌رسد و تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. Aventus به عنوان یک انتخاب جاودانه برای مهمانی‌های بهاری، با قیمت ۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.

3-عطر مردانه کرید اونتوس 

4-عطر مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو

عطر مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو عطری کلاسیک است که از طراوت دریا و گرمای آفتاب مدیترانه الهام گرفته است. این رایحه نمادین دارای نت‌های بالایی از لیموترش، ترنج و ماندارین است که دهانه‌ای روشن و نشاط‌آور ایجاد می‌کند.

در قلب این عطر رایحه‌های گلی از یاس و رزماری نمایان می‌شود، درحالی‌که نت‌های پایه چوب سدر و مشک ظاهری مردانه و پیچیده را ارائه می‌دهند. Acqua di Gio رایحه‌ای جاودانه و مناسب برای جشن‌های بهاری، با قیمت ۱۸ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

4-عطر مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو 

 

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشانعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز