بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جیمی کرگر: آرسنال آرتتا در خطر تبدیل شدن به تاتنهام پوچتینو است!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۲۱

طرفداری | جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا شباهت زیادی به تاتنهام تحت نظر مائوریسیو پوچتینو دارد.

جیمی کرگر در مقاله‌ای برای تلگراف، به مقایسه عملکرد آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا و تاتنهام دوران مائوریسیو پوچتینو پرداخته است. او با لحنی هشداردهنده، شباهت‌های نگران‌کننده‌ای را بین این دو تیم مشاهده می‌کند و معتقد است که آرسنال در خطر تبدیل شدن به تیمی مانند تاتنهام پوچتینو قرار دارد.

آرسنال میکل آرتتا در خطر تبدیل شدن به تاتنهام مائوریسیو پوچتینو است؛ تیمی که به خاطر تقریباً عالی بودن تحسین می‌شود. با تحسین کم‌رنگ و ضعیف باید بگوییم که آرتتا، درست مانند پوچتینو در دوران حضورش در تاتنهام، به خاطر تبدیل آرسنال به مدعی قهرمانی، شایسته احترام و اعتبار بیشتری است تا انتقاد در صورت کوتاهی. اگر دوران سلطنت آرتتا در آرسنال بدون قهرمانی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد، قدردانی از انجام یک کار خوب فایده‌ای ندارد و مایه تسلی خاطر نیست.

اظهارات کرگر پس از یک هفته ناامیدکننده برای آرسنال مطرح می‌شود که آنها در مسیر قهرمانی در لیگ برتر شکست خوردند و با باخت از بایرن مونیخ هم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. در حال حاضر، شانس قهرمانی در لیگ برتر به شدت به نفع منچسترسیتی است و آرسنال باید تا پایان فصل برای تحت فشار قرار دادن سیتیزن‌ها تلاش کند. توپچی‌ها با چشم‌انداز یک دربی بزرگ شمال لندن در 28 آوریل (نهم اردیبهشت)، سفری کوتاه به ورزشگاه تاتنهام هاتسپر خواهند داشت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *