۰۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

گردشگری ومحیط زیست

چیزهای جدید در جزایر هاوایی مکزیک TravelAge West WAVE 2024

برای سال 2024، چند دسته جدید اضافه شده است تا موضوعات داغ سفر مانند انحصار (بهترین کشتی درون کشتی مفهومی)، سفرهای گروهی و چند نسلی (بهترین برند تفریحی در جوایز هاوایی مکزیک فراگیر برای گروه ها) و موارد دیگر را برجسته کند.

چیزهای جدید در جزایر هاوایی مکزیک TravelAge West WAVE 2024

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برای نزدیک به دو دهه، جشن WAVE Awards TravelAge West به یک سنت محبوب صنعت سفر درجوایز هاوایی مکزیک تبدیل شده است – اما نه یک سنت ثابت، زیرا فهرست جوایز مرتباً برای همگام شدن با زمان و روند تغییر می کند.

جزایر

دو جزایر جدید استراحتگاه هایی را که بر فرهنگ محلی مکزیک و هاوایی تمرکز دارند، قدردانی می کند. از آنجایی که مشتریان به طور فزاینده ای هوس تجربه های معتبری دارند که قلب یک مقصد را به آنها نشان می دهد، این املاک نه تنها تقاضای مسافران را برآورده می کنند، بلکه باعث قدردانی و درک بیشتر مردم، تاریخ و سنت های یک مکان می شوند.ادوین تورس، مدیر کل استراحتگاه ساحلی Outrigger Kaanapali، یکی از املاک Editor’s Pick که نامزد بهترین اقامتگاه برای غوطه وری فرهنگی در هاوایی شده است، گفت: «در هتل های اوتریگر، ما شاهد تغییر قابل توجهی به سمت سفرهای تجربی بوده ایم. میراث فرهنگی غنی هاوایی بخشی زنده و زنده از هویت آن است و قرار گرفتن در معرض فرهنگی را به بخشی ضروری از تجربه هاوایی تبدیل می کند. [اجازه دادن به] مهمانان برای ارتباط عمیق تر با هاوایی، بازدید آنها را از یک تعطیلات ساده به سفری عمیق از کشف و درک تبدیل می کند.

چیزهای جدید در جزایر هاوایی مکزیک TravelAge West WAVE 2024

چیزهای جدید در جزایر هاوایی مکزیک TravelAge West WAVE 2024

سلامتی درسفر

سلامتی یکی دیگر از حوزه‌های  مکزیک سفر است که طی چند سال گذشته به دلیل افزایش علاقه به سلامتی و تناسب اندام و همچنین تأثیرات این بیماری همه‌گیر افزایش یافته است.ما را در صندوق ورودی خود دریافت کندجو لئون، معاون فروش آمریکا در Silversea، یکی از خطوط کشتی کروز نامزد بهترین سلامتی داخلی، گفت: «از آنجایی که اقتصاد سلامت جهانی به یک صنعت ۵.۶ تریلیون دلاری رسیده است، اهمیت آن برای مسافران مدرن به وضوح قابل مشاهده است. برنامه (یک جایزه جدید دیگر در سال جاری). اکنون، بیش از هر زمان دیگری، مسافر سلامت مدرن به دنبال کاهش استرس با تمرکز بر رفاه ذهنی، جسمی و عاطفی است. ارتباط با بدن و احساس خوب به اندازه سایر عناصر سفر که از لحاظ تاریخی اولویت داشته اند، مانند غذا، گشت و گذار یا ماجراجویی اهمیت پیدا کرده است.لئون می‌گوید تقاضای فزاینده‌ای که این خط در میان مهمانان برای فعالیت‌های متمرکز بر سلامتی دیده است، آن را بر آن داشت تا مفهوم رفاهی Otium را راه‌اندازی کند که شامل تجربیاتی هم در اسپا و هم در سوئیت‌های مسافران است.

ایستادن در میان جمعیت

وقتی صحبت از آشپزی می شود، گزینه ها – و اهمیت آنها برای مسافران – فقط در حال رشد هستند. بنابراین، مناسب است که جزایر مکزیک WAVE 2024 شامل بهترین خط کشتی تفریحی رودخانه برای دسته غذای داخلی باشد.کریستین کارست، یکی از بنیانگذاران و معاون اجرایی AmaWaterways، یکی از ویراستاران این جایزه، گفت: «کاوش در غذاهای خاص و شراب منطقه ای به بخش مهمی از چگونگی تجربه مسافران یک مقصد تبدیل شده است. تمرکز بیشتر بر آشپزی به مهمانان ما این امکان را می‌دهد تا قدردانی عمیق‌تر و ظریف‌تری نسبت به یک کشور، از جمله تاریخ، فرهنگ و مردم آن داشته باشند.

چگونه برندگان جایزه TravelAge West Trendsetter 2023 کسب و کار خود را ارتقا می دهند

به گفته کیم پریز، معاون ارشد گردشگری نیواورلئان و شرکت – نامزد انتخاب سردبیر برای بهترین بازاریابی توسط هیئت گردشگری، ایالات متحده – نوآوری و جریان مداوم اطلاعات «آنچه جدید است» دو عامل کلیدی در دستیابی به مسافران و مسافران است. مشاوران سفراو گفت: «رقابت جهانی برای بازدیدکنندگان همچنان در حال رشد است. “نیواورلئان ممکن است یکی از قدیمی ترین شهرهای ایالات متحده باشد، اما ما همیشه در حال اختراع خود هستیم … باید پیوسته به بازدیدکنندگان بالقوه اضافه شده به هتل هایمان، جاذبه های جدید فوق العاده، رستوران ها، جشنواره ها و فعالیت ها را یادآوری کنیم.”برگزیدگان ویرایشگر و برندگان جوایز WAVE 2024 در مراسم جشنی در ۱۳ ژوئن در ریتز کارلتون مارینا دل ری در مارینا دل ری، کالیفرنیا تجلیل خواهند شد.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط