جزییات ثبت نام وام 200 میلیونی بانک سینا با اقساط 6 میلیون تومانی

بانک سینا در راستای افزایش رفاه مشتریان خود و متنوع کردن خدماتش وام ارزان قیمتی را تدارک دیده که به نام «میعاد» به مشتریان واجد شرایط عرضه می‌شود. سقف این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده و مبلغ آن براساس میانگین حساب مشتریان قابل تغییر است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و پس از حداقل سه ماه از افتتاح سپرده برای دریافت این تسهیلات درخواست بدهند.

مشتریان برای دریافت این وام باید به میزان حداقل 100 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. سود این تسهیلات 9 درصد بوده و ضمانت آن برحسب نظر شعبه و سقف مبلغ تسهیلات متغیر است. به طور کلی برای دریافت این تسهیلات لازم است مشتریان ضامن رسمی یا سند ملکی ارائه بدهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت نیز 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط به 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان اعلام شده است.

نگاهی به مدارک و شرایط مورد نیاز برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

افراد واجد شرایط به منظور دریافت این تسهیلات، باید مدارک مورد نیاز اعم از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته و برای سپری کردن مراحل دریافت وام به مسئول بخش تسهیلات شعبه ارائه بدهند. در صورت کامل بودن مدارک و شرایط فرد متقاضی، طی زمان کمی مبلغ وام به حساب وی واریز خواهد شد و قابل برداشت خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “جزییات ثبت نام وام 200 میلیونی بانک سینا با اقساط 6 میلیون تومانی

  1. حمزه گفته:

    سلام من اگر صد میلیون پول داشتم نیازی به وام نداشتم که بروم ۶ماه تو بانک بخوابانم داشتن صد میلیون برای ما رویایی بیش نیست چه برسد بری یه مدت هم جایی بخوابانیش

  2. حمزه گفته:

    من اگر صد ملیون داشتم که دیگه نیازی به وام نداشتم اااییی صد ملیون داشتنش برای ما رویا شده چه برسد ببریش یه ۶ ماهی هم نبینیش

  3. فروغ گفته:

    من نمیدونم این چه ادای جدیدی است که بانک‌ها سر مردم در می‌آورند کسی که ۲۰۰ میلیون وام نیاز داره حتما آهی در بساط نداره نمیتونه ۱۰۰ گرو بذاره وام بگیره چرا بدون پیش پرداخت وام نمیدهید شما که ۳۰ درصد سود میگیرید دیگه خوابیدن پول چه معنی میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز