لحظه به لحظه با بازار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فروردین‌ ۱۴۰۳، با وجود شروع خوب نماگرهای تالار شیشه‌ای، خاطره خوشی در ذهن سهامداران بورس تهران ثبت نکرد. با پایان آخرین روز معاملاتی فروردین‌، شاخص کل تنها ۰.۴۶ درصد معادل ۱۰ هزار و ۱۷۳ واحد پیش رفت. در سوی دیگر، اوضاع نمادهای کوچک و متوسط بازار بدتر هم بود. شاخص هم‌وزن در پایان این ماه، بالغ بر ۲.۷ درصد، معادل ۲۰ هزار واحد عقب‌گرد داشت. ضمن اینکه تابلوی بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد را در آخرین روز کاری فروردین ماه، هزار و ۸۸۵ میلیارد تومان و حجم معاملات را ۵.۱ میلیارد برگه سهم ثبت کرد. همچنین شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان معاملات روز چهارشنبه از خروج ۴۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی پول حقیقی از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی خبر می‌دهد.

خلاصه بازار امروز
نخستین روز معاملاتی هفته با طوفان به پا کردن خریداران و رشد حداکثری قیمت سهام سپری شد. در نهایت شاخص کل با رشد قابل توجه ۳.۵ درصدی همراه و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار واحد به کارش خاتمه داد.
حقیقی‌ها امروز بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند و ارزش معاملات خرد به ۶.۷ همت افزایش یافت که بیشترین رقم در یکماه و نیم اخیر بوده است.
نمادهای فولاد و فملی صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای ثفارس و فزر بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۲۲⏰
ومهان با قدرت ۲ برابری خریدار به فروشنده حوالی ۶۰۴ تومان ۲,۵ درصد مثبت داد و ستد می‌شود. تا کنون این نماد پول خرد جذب کرده است. ۸۱ درصد از خریدهای آن را حقیقی انجام داده، اما ۶۳ درصد از فروشنده‌هایش حقوقی‌اند.


۱۱:۵۹⏰
صف خرید واعتبار در قیمت ۳۹۱ تومان، عمده معاملات به دست حقیقی‌ها و قدرت خریدار و فروشنده برابر است. حقیقی‌ها در حال تزریق پول به این نماد بورسی هستند.


۱۱:۱۱⏰
اهرم با رشد ۸ درصدی به قیمت ۲۳،۵۷۰ ریال رسیده است.


۱۰:۳۳⏰
پیزد در قیمت ۳۹۸۲ ریال با رشد ۴.۵ درصدی معامله می‌شود.


۱۰:۲۶⏰
تا اینجای بازار، خالص ارزش معاملات خرد ۲,۴ همت و ارزش معاملات خرد ۵,۶ همت است.


۱۰:۲۵⏰
پالایشی‌ها یکپارچه معاملات سبزی دارند. شبندر و شپنا با رشد ۷ درصدی قیمت هم‌اکنون صف خرید تشکیل دادند و شتران با افزایش بیش از ۶ درصدی و شاوان با افزایش قیمت ۳ درصدی معامله می‌شوند.


۱۰:۰۲⏰
وبملت روی ۵ درصد مثبت و با قیمت ۲۵۱ تومان معامله می‌شود.


۱۰:۰۱⏰
وضعیت سهام بزرگ و شاخص‌ساز نسبت به سهام کوچک از تقاضای بسیار قوی‌تری برخوردار است.


۰۹:۴۳⏰
نماد شستا با رشد ۷ درصدی با صف خرید ۱۶۰ میلیونی همراه است.


۰۹:۴۳⏰
ارزش معاملات خرد بازار تا این لحظه ۲۳۸۱ میلیارد تومان است.


۰۹:۲۶⏰
در غیاب وتجارت نبض مثبت در بانکی‌ها محسوس است. وبملت، وبصادر، وپارس و وپاسار مثبت و متعادل داد و ستد می‌شوند. ونوین از نمادهای مورد توجه گروه است که صف خرید بیش از ۱۰۰ میلیونی را تجربه می‌کند.


۰۹:۲۶⏰
فلزات اساسی امروز را پر تقاضا آغاز به کار کردند. ذوب و فولاد در محدوده حداکثری قیمت در حال معامله هستند. فملی و فباهنر صف خرید را تجربه می‌کنند.


۰۹:۲۵⏰
تا این لحظه بیش از ۱۶۳ میلیون سهم فولاد به ارزش ۸۸,۵ میلیارد تومان داد و ستد شده است.


۰۹:۲۵⏰
نمادهای فملی، فولاد، شپنا، وبملت، شبندر، بوعلی و نوری بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل دارند.


۰۹:۲۴⏰
بازار معاملات امروز با افزایش تقاضا در اکثر گروه‌ها شروع به کار کرده است و سبزپوشی در گروه‌های فولاد، #پالایشی، سرمایه‌گذاری، بانکی، خودرو و املاک و مستغلات به چشم می‌خورد. در دقایق ابتدایی بازار شاخص کل با رشد ۲۷۳۱۵ واحدی روبه‌روست.


۰۹:۱۷⏰
۹۰ درصد بورس سبز شد! ارزش معاملات از ۱۰۰۰ میلیارد تومان عبور کرد!


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش؛
بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان صف خرید به صدرنشینی دکوثر، فولاد، دهدشت، ونوین و وثخوز
بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان صف فروش به صدرنشینی فزر، فن افزار، فنرژی، خفولا و کارام

کد خبر 493640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =