هوم‌پاد آینده اپل به نمایشگر لمسی مجهز می‌شود

اپل در حال کار روی هوم‌پاد جدیدی است که به نمایشگر لمسی LCD مجهز خواهد بود. هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ این محصول مشخص نیست..

به‌گزارش تک‌ناک، اپل به‌دنبال تولید نسخه آینده هوم‌پاد خود با نمایشگر لمسی LCD است. افشاگر محصولات اپل، یعنی Kosutami، در پلتفرم X، تصویری از صفحه‌نمایش متعلق به هوم‌پادی عرضه‌نشده را به‌اشتراک گذاشته است. این صفحه‌نمایش خمیده بزرگی است که تقریباً کل سطح بالایی بلندگو را پوشش می‌دهد.

مشخصات این قطعه با نمونه‌ اولیه‌ هوم‌پاد که پیش‌تر فاش شده بود و از صفحه‌نمایش LCD خمیده بهره می‌برد، مطابقت دارد. در مقام مقایسه، نسل فعلی هوم‌پاد سطح لمسی تخت با چندین LED برای نمایش ترکیبات رنگ دارد.

بر‌اساس شایعات موجود، به‌نظر می‌رسد اپل در حال بررسی و توسعه‌ مفهوم هوم‌پاد مجهز به نمایشگر است. گزارش‌های پیشین حاکی از آن است که اپل به‌صورت داخلی روی نمونه‌های اولیه‌ متعددی از هوم‌پاد مجهز به صفحه‌نمایش کار کرده است که یکی از آن‌ها شباهت‌هایی به Amazon Echo Show دارد. بااین‌حال، نمونه‌ای که امروز تصاویرش فاش شده است، میزبان تغییرات کمتری خواهد بود و صرفاً از صفحه‌نمایش در قسمت فوقانی برای نمایش سریع اطلاعات بهره می‌برد.

وب‌سایت 9to5Mac قبلاً متوجه شده است که این نمایشگر می‌تواند اطلاعات اولیه درباره‌ محتوایی را نشان دهد که در برنامه‌هایی مانند اپل موزیک و اپل پادکست پخش می‌شود. صفحه‌نمایش هوم‌پاد نیز می‌تواند برخی از اعلان‌های مهم را نمایش دهد و احتمالاً امکان پاسخ به تماس‌های تلفنی و پیام‌ها را برای کاربران فراهم کند.

ناگفته نماند هم‌زمان کدی که در tvOS 17.4 کشف شده است، وجود نمونه اولیه‌ پیشرفته‌تری از هوم‌پاد را با صفحه‌نمایشی به‌اندازه‌ آیپد مینی 6 تأیید می‌کند. مارک گرمن از بلومبرگ نیز ضمن تأیید فعالیت اپل روی ساخت هوم‌پاد مجهز به نمایشگر، عرضه‌ این محصول در سال ۲۰۲۴ را بعید می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.