تصاویر واقعی گوشی پیکسل ۹ پرو لو رفت

به‌تازگی تصاویری واقعی از پیکسل ۹ پرو فاش شده است که طراحی جدید آن شامل نوار دوربین قرصی‌شکل و ریل‌های صیقلی و پورت USB-C را نشان می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، عکس‌هایی که وب‌سایت Rozetked از یکی از گوشی‌های جدید پیکسل گوگل به‌اشتراک گذاشته است، طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهد. این مدل احتمالاً همان پیکسل ۹ پرو مجهز به صفحه‌نمایش 6/1 اینچی است و نه مدل بزرگ‌تر XL با صفحه‌نمایش 6/7 اینچی. روی صفحه بوت این گوشی عبارت Caiman به‌همراه 16 گیگابایت رم (4 گیگابایت بیشتر از 8 پرو) و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دیده می‌شود.

همان‌طورکه در این تصویر نشان داده شده است، در طراحی پیکسل ۹ پرو نوار دوربین قرصی‌شکل جایگزین نوار افقی مدل‌های قبلی شده است. در پنل پشتی این گوشی، سه لنز به‌همراه فلش و یک بریدگی که به‌نظر می‌رسد برای سنسور دما است، به‌چشم می‌خورد.

در مرحله بعد، ریل‌های صیقلی (Polished Rails) را مشاهده می‌کنیم که در کل بدنه خطوط آنتن داخلی (Embedded Antenna Lines) امتداد یافته‌اند. این ریل‌ها به‌راحتی اثر‌انگشت را نشان می‌دهند؛ مشکلی که در مدل‌های آیفون پرو نیز تا زمان تغییر جنس فریم به تیتانیوم در سال گذشته دیده می‌شد.

براساس تصاویر فاش‌شده، دکمه پاور (تقریباً با همان اندازه مدل قبلی) و دکمه‌های کنترل صدا (Volume Rocker) در لبه‌ سمت راست قرار گرفته‌اند. علائم رگولاتوری نیز در سمت چپ ظاهر می‌شوند؛ درحالی‌که در قسمت بالایی بریدگی آنتن وجود دارد. در لبه‌ پایین، پورت USB-C در یک طرف و بلندگو در طرف دیگر قرار گرفته است. بریدگی میکروفون و درگاه سیم‌کارت نیز در طرف دیگر قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.