۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کشف BMW قاچاق در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودوری BMW قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کالای قاچاق را بیش از ۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل نگهداری خودوری قاچاق در محدوده خیابان فدائیان اسلام شدند.

بیشتر بخوانید:

درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری سواری BMW قاچاق در داخل پارکینگی واقع در خیابان فدائیان اسلام مخفی شده است که به وسیله کامیون های خودوربر به این مکان منتقل و سپس قرار است تا تحویل مشتری شود.

افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل پارکینگی عمومی بوده که یک دستگاه خودوری سواری BMW سفید رنگ فاقد پلاک در این محل پارک و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه این خودرو بیش از 5 میلیارد تومان ارزش دارد، تصریح کرد: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =