افزایش حقوق سرایداران مدارس تا سقف ۲میلیون تومان

افزایش حقوق سرایداران مدارس تا سقف 2 میلیون تومان

معاون وزارت آموزش و پرورش از افزایش حقوق سرایداران مدارس علاوه بر افزایش سالانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق سرایداران مدارس اظهار کرد: سرایداران در آموزش و پرورش با سایر نیروهای خدماتی متفاوت هستند، این افراد نگهبان اموال، نیروی خدماتی و بابای مدرسه هستند بنابراین از نظر حقوق پرداختی نباید حداقل حقوق به آنها اختصاص یابد.

وی افزود: در سال 1403 علاوه بر حقوق سرایداران مدارس تا 2 میلیون تومان مازاد بر پرداختی به آنها از فروردین ماه تعلق می‌‌گیرد، با توجه به مدرسه‌ای که در آن کار می‌کنند و تعداد دانش‌آموزان تا دو میلیون به حقوق سرایداران مدارس اضافه خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه؛ "دو میلیون تومان رقم اندکی است که به حقوق سرایداران اضافه می‌کنید."، گفت: در زمان حاضر ناظر به قانون و اعتبارات توان پرداخت این مبلغ را داریم. مشکل کف حقوق سرایداران مدارس است، مدرک تحصیلی این افراد دیپلم و پایین‌تر است بنابراین حداقل حقوق حدود 10 میلیون تومان را دریافت می‌کنند و بیمه آنها نیز تأمین اجتماعی است.

فرهادی درباره صدور کد استخدام معلمان مهرآفرین مطرح کرد: برای برخی از این معلمان کد مستخدم از سازمان اداری و استخدامی دریافت کردیم و مشکل آنها حل شده است، در تلاش برای دریافت کد برای افراد باقی‌مانده هستیم، سامانه سازمان اداری و استخدامی مدتی مشکل داشت که اکنون رفع شده است و برای دریافت کد باقی‌مانده افراد هم در تلاشیم.

انتهای پیام/+

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon