ساخت دو آرامستان جدید در تهران ؛آرامستان جدید کجا ساخته می‌شود؟

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث آرامستان های جدید در شرق و غرب تهران خبر داد.

ساخت دو آرامستان جدید در تهران ؛آرامستان جدید  کجا ساخته می‌شود؟

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث آرامستان های جدید در شرق و غرب تهران خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، حسین نظری در تشریح احداث آرامستان‌های جدید در شهر تهران گفت: دو نقطه در تهران مورد بررسی قرار گرفته که از نظر شهرداری تهران شرایط خوبی را دارد. یک نقطه در شرق تهران و نقطه دیگر در غرب تهران است.

وی افزود: البته هنوز با مالکین صحبت نکردیم ؛ لذا نمی‌توانیم مکان احداث آرامستان را اعلام کنیم. این زمین‌ها متعلق به نهادهای حاکمیتی است.

نظری تأکید کرد: در احداث آرامستان‌ها و مکان‌یابی این دو نقطه موضوعاتی همچون ترافیک و توزیع خدمات از اهمیت بسزایی برخوردار بوده؛ لذا این دو نقطه انتخاب شده و پیگیر هستیم که با تملک آن، احداث آرامستان آغاز شود. بی‌تردید امسال بنا داریم این کار را انجام دهیم. در این دو ملک به لحاظ وسعت تفاوت زیادی وجود ندارد و هر دو می‌تواند برای احداث آرامستان مکان مناسبی باشد

پیش از این معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره نقاط و پهنه‌های آرامستان‌های جدید پایتخت گفته بود: یکی از نقاط در نظر گرفته شده برای ساخت آرامستان، اطراف کوه بی‌بی شهربانو است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه احداث آرامستان‌های جدید یک کار اساسی و چند جانبه است، گفت: این کار صرفاً در اختیار شهرداری تهران نیست و نیاز به همراهی و مشارکت بخش‌های مختلف دارد.

وی در ارتباط احداث آرامستان‌های جدید در چند پهنه و نقطه در پایتخت گفت: در این ارتباط چند نقطه و پهنه مورد کار کارشناسی و مطالعاتی قرار دارد و نیاز به هماهنگی با نهادهای بالادستی و دستگاه‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه تهران در سال‌های گذشته با یک چالش و مشکل تحت عنوان حریم روبرو شده است، افزود: متاسفانه حریمی برای شهر تهران باقی نمانده است که بخواهیم آرامستان‌های جدید را در آنجا احداث کنیم اما با همه این شرایط ۳ الی ۴ نقطه و پهنه برای آرامستان‌های جدید در دستور کار قرار دارد که به‌زودی با اتمام کارهای مطالعاتی اسناد و مدارک به شورا ارسال خواهد شد.

نظری گفت: یکی از نقاطی که به عنوان آرامستان جدید مد نظر قرار دارد کوه‌های بی‌بی شهربانو است که در حال مذاکراتی در این حوزه هستیم.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 134267

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر