ارائه پیشنهادات جهاد دانشگاهی برای تحقق شعار سال به دولت


ارائه پیشنهادات جهاد دانشگاهی برای تحقق شعار سال به دولت

رئیس جهاد دانشگاهی به تدوین بسته سیاستی تحقق شعار سال توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: این بسته پیشنهادی به دولت ارائه شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی با همراهی برخی از اعضای هیئت رئیسه این نهاد، با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی نیز در این دیدار با تقدیر از برنامه‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سالی که گذشت بسیاری از رویدادهای فرهنگی هنری و جشنواره‌ها با وجود تمام کارشکنی‌ها و تبلیغات منفی دشمنان با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی همچنین با اشاره به حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت گفت: این اقدام ارزشمند باید به خوبی در رسانه‌ها تبیین شود که رسانه‌های جهاددانشگاهی فعالیت‌هایی را در این زمینه انجام داده‌اند.

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری این نهاد گفت: برگزاری مسابقات ملی مناظره، نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی ایسپا، رویدادهای فرهنگی، انتشار کتاب‌های این حوزه و... برخی از این اقدامات است که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی این حوزه درخواست حمایت برای برگزاری رویدادهای تخصصی و انجام مطالعات تحقیقاتی داریم.

رئیس جهاد دانشگاهی به تدوین بسته سیاستی تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید توسط پژوهشگاه علوم انسانی و اجتماعی جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: این بسته برای دولت ارسال شده است که با ابلاغ از طرف دفتر ریاست جمهوری وزارت امور اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی می‌توانند از سیاست‌های پیشنهاد شده بهره‌مند شوند.

وی همچنین از ابلاغ تاسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور قدردانی کرد و گفت: پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و دیگر بخش‌های فرهنگی جهاددانشگاهی آماده تحقق اهداف این شهر جهانی هستند.

مسلمی نائینی در این دیدار با اشاره به انجام تحقیقات علمی در زمینه فرهنگ و هنر در جهاددانشگاهی گفت: دفتر تخصصی فرهنگ و هنر در این نهاد در حال راه‌اندازی است.

رییس جهاددانشگاهی در این دیدار همچنین به برنامه‌ریزی برای برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان توسط این نهاد اشاره کرد.

انتهای پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon