بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سختگیری سازمان لیگ و خوش شانسی دانیال اسماعیلی‌فر؛ هواداران استقلال و سپاهان خواهان محرومیت مدافع پرسپولیس!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۱

طرفداری | حواشی دانیال اسماعیلی‌فر ادامه دارد.

دانیال اسماعیلی‌فر خوش شانس بود که تنها چند روز پیش از فحش انگشتی‌اش، سازمان لیگ قانون بازدارنده ابلاغ کرد و باشگاه ها را ترساند اگر علیه تیم رقیب و یا علیه ارکان فوتبال بیانیه منتشر کنند، میلیاردی جریمه می‌شوند، وگرنه همین که دانیال اسماعیلی فر بعد از گلزنی برای پرسپولیس مقابل نفت آبادان، انگشت لایک را تبدیل به انگشت فحش کرد، بیانیه نویس های استقلال و سپاهان دست به کار می شدند و دانیال اسماعیلی‌فر و کمیته های اخلاق و انضباطی را زیر رگبار می‌گرفتند.

البته حالا هواداران استقلال و سپاهان جور بیانیه نویس های دو باشگاه را کشیده‌اند و در فضای مجازی به دانیال اسماعیلی‌فر حمله می‌کنند.

حتی اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال که از احضار مدافع کناری پرسپولیس به کمیته انضباطی خبر داد هم مانع اعتراض هواداران استقلال و سپاهان نشده است، به خصوص هواداران سپاهان که رفتار دانیال اسماعیلی‌فر را با حرکت مشابه امید نورافکن مقایسه می‌کنند و معتقدند همانطور که امید نورافکن دو جلسه محروم شد، دانیال اسماعیلی‌فر هم باید لااقل دو جلسه محروم شود.

دانیال اسماعیلی فر در صورت محرومیت دو جلسه ای بازی حذفی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان در لیگ برتر را از دست می‌دهد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *