خبرگزاری کار ایران

امداد رسانی تیم مشترک مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۷۲

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعزام تیم مشترک مدیریت بحران شهر تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، صمیم مرادی روزبهانی در این باره گفت: یک تیم متشکل از نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وزارت نیرو، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به صورت هوایی به شهرستان کنارک و مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان  اعزام شدند.

مرادی روزبهانی افزود: همچنین تجهیزات امدادی لازم در مجموع، ۲ دستگاه پیکاپ، یک دستگاه وانت عملیاتی، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه موتور برق و چندین دستگاه پمپ کف کش و لجنکش به منطقه سیل‌زده ارسال شد.

وی گفت: یک تیم دیگر نیز از طریق زمینی با یک دستگاه خودرو عملیاتی دو دستگاه موتور برق، اقلام زیستی فردی و تجهیزات انفرادی به محل اعزام شدند.

مرادی روزبهانی افزود: تیم اعزامی ضمن تشکیل جلسه هماهنگی با فرماندار و شهردار محترم کنارک، به منظور ارزیابی شرایط و مشکلات موجود از سطح شهر بازدید کردند.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر عملیات تخلیه آب از منازل، بیمارستان‌ و معابر و خروج آب‌های سطحی و زباله‌ها به بیرون از سطح شهر توسط تیم اعزامی همراه با نیروهای محلی در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز