مصاف جهانبخش با یاران قدیمی برای قهرمانی در جام حذفی

علیرضا جهانبخش و تیمش در آستانه رسیدن به قهرمانی در جام حذفی هلند قرار دارند.
تصویر مصاف جهانبخش با یاران قدیمی برای قهرمانی در جام حذفی

به گزارش سایت خبری پرسون، فاینورد که علیرضا جهابنخش بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت باید در فینال جام حذفی هلند به مصاف نایمخن برود. نایمخن تیم سابق علیرضا جهانبخش است و بازیکن ایرانی برای قهرمانی در جام حذفی باید بتواند از پس هم‌تیمی های قبلی خود بربیاید.

فاینورد قهرمان فصل قبل لیگ هلند، در فصل جاری نتوانست صلابت قبل را حفظ کند و در رده دوم قرار گرفت و باید آیندهوون را قهرمان این فصل لیگ هلند بدانیم. با این حال فصل می‌تواند برای بازیکن ایرانی با یک قهرمانی به پایان برسد.

نایمخن در رده ششم جدول لیگ هلند قرار دارد و خیلی‌ها شانس فاینورد را برای قهرمانی بیشتر می‌دانند.

آرنه اسلات سرمربی فاینورد پیش از این دیدار عنوان کرد کاملا برای این دیدار آماده است و تیمش را برای هر سناریویی‌ آماده کرده و حتی در تمرینات نیز ضربات پنالتی را تمرین کردند تا تیمش در صورت رسیدن بازی به ضربات پنالتی مشکلی نداشته باشد.

جهانبخش از تابستان ۲۰۲۱ با فاینورد قرارداد دارد و در این فصل عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیمش حضور داشت و چندی پیش نیز به رکورد ۱۰۰ بازی برای تیمش رسید. گفته شده او در تابستان بازیکن آزاد می‌شود و باید دید بازیکن ایرانی از تیمش خواهد رفت یا قرارداد او برای فصل جدید با فاینورد امضا خواهد شد.

جهانبخش با قهرمانی در جام حذفی می‌تواند دومین جامش را نیز در فوتبال هلند به دست بیاورد.

منبع: خبرورزشی

636509