با 30 میلیون کدام یخچال و فریزر دوقلو را بخریم؟

Une personne qui utilise un réfrigérateur et un congélateur jumeaux.-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو به واسطه گنجایش بالا و حمل و نقل آسان، گزینه مناسبی جهت خرید محسوب می‌شود. در این مدل یخچال و فریزر، دسترسی و مدیریت فضا به واسطه جدابودن بخش یخچال و فریزر، راحت است. در مقایسه با یخچال‌های ساید بای ساید، یخچال‌ و فریزر دوقلو، عموما با همان میزان گنجایش، از قیمت پایین‌تری برخوردار است و می‌توان با قیمت کمتر از 30 میلیون تومان نیز این محصول را خریداری کرد.

کاماپرس در این گزارش، با جستجو در سایت‌های اینترنتی، به معرفی یخچال و فریزر دوقلو تا سقف قیمت 30 میلیون تومان می‌پردازد.

یخچال و فریزر دوقلو یخساران مدل الماس U8001M U8005M

این مدل یخچال و فریزر دوقلو در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 30 میلیون تومان، از محصولات قیمت مناسب بازار محسوب می‌شود. این دستگاه با گنجایش کلی 741 لیتر، مناسب خانواده‌هایی است که مواد غذایی زیادی برای نگهداری در یخچال دارند. این محصول در برابر برفک مقاوم است و از سیستم انجماد سریع نیز بهره می‌برد. در محفظه یخچال و فریزر نیز هر کدام به صورت مجزا 7 طبقه دارند و می‌توانند محصولات متنوعی را درون خود جای دهند.

یخچال و فریزر دوقلو یخساران مدل الماس U8001M U8005M-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

یخچال و فریزر دوقلو امرسان Emersun FN15D / RH15D

این مدل یخچال و فریزر دوقلو با قیمت حدودی 29 میلیون و 900 هزارتومان به فروش می‌رسد. گنجایش کلی این محصول 529 لیتر بوده و مناسب خانواده‌های 4 نفره و بیشتر است. این دستگاه همچنین از سیستم عیب یاب هوشمند نیز بهره می‌برد و در صورت وجود مشکل، کاربر می‌تواند به راحتی مشکل را شناسایی کند. همچنین این یخچال و فریزر 7 طبقه یخچال داشته که همین مساله نظم داخل آن را تضمین می‌کند.

یخچال و فریزر دوقلو امرسان Emersun FN15D RH15D-کاماپرس

 

یخچال و فریزر دوقلو سینور مدل SRF103 SRF19

حدود قیمت این مدل یخچال و فریزر دوقلو 29 میلیون و 900 هزارتومان اعلام شده‌ است. این محصول از مکانیزم برفک زدایی بهره‌ برده و کاربر نیازی به پاک کردن برفک یخچال ندارد. یخچال و فریزر 38 فوتی سینور گنجایش بالایی دارد و به راحتی می‌تواند نیاز خانواده‌های پرجمعیت را برطرف کند، فضای داخلی یخچال متشکل از یک کشو و شش طبقه بوده و ارتفاع این طبقات قابل تغییر است.

یخچال و فریزر دوقلو سینور مدل  SRF103 SRF19-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو پارس REFST170WD FRZNF170

این مدل یخچال و فریزر دوقلو با قیمت حدودی 29 میلیون و 570 هزارتومان، در رنگ سفید عرضه می‌شود. این محصول با گنجایش کلی 644 لیتر، به سختی به مرحله تکمیل ظرفیت می‌رسد. همچنین 9 کشو در بخش فریزر این محصول طراحی شده و نظم ظاهری آن را حفظ می‌کند. این مدل یخچال و فریزر با فیلتر بوگیر و ضدباکتری، از تجمع میکروب‌ها و باکتری‌ها و ایجاد بوی نامطبوع در محیط یخچال جلوگیری می‌کند.

یخچال و فریزر دوقلو پارس REFST170WD FRZNF170-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل 1700

این مدل یخچال و فریزر دوقلو حدود 28 میلیون و 400 هزارتومان قیمت دارد. این محصول با سیتم بدون برفک، دارای سیستم سرمایش سریع بوده و با گردش هوای چندگانه، در کمترین زمان ممکن مواد غذایی داخل یخچال را به دمای مناسب می‌رساند. این یخچال و فریزر در مجموع حدود 644 لیتر ظرفیت دارد و با رده انرژی A، کم مصرف است.

یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل 1700-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : امرسانپارسدیجی کالاشهر لوازم‌ خانگییخساران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “با 30 میلیون کدام یخچال و فریزر دوقلو را بخریم؟

  1. محسن خان گفته:

    خدایی حرف حق زدیدچیه این یخچالهای ساید یخچال فقط دوقلو، ساید فقط ظاهر باکلاسی داره.ما پدرمون در اومد توی جابجاییها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز