بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۱۹ دقیقه پایانی بازی نیمه تمام اودینزه و رم به پنج شنبه موکول شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۳

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه بود. این بازی در شرایطی که تا اواسط نیمه دوم با گل های پریرا و لوکاکو با تساوی ۱-۱ در جریان بود، نیمه تمام ماند.

ایوان اندیکا مدافع ساحل عاجی رم در دقیقه ۷۲ به طور ناگهانی به زمین افتاد و اینطور به نظر می رسید که دچار حمله قلبی شده است. به دنبال این اتفاق و به درخواست بازیکنان رم، بازی متوقف و ادامه آن به زمانی دیگر موکول شد. با تایید لگا سری آ؛ ۱۹ دقیقه پایانی این مسابقه در روز پنج شنبه (۶ اردیبهشت / ۲۵ آوریل) انجام خواهد شد. رمی ها در بیانیه ای رسمی به این تاریخ اعتراض کرده اند. در فاصله ۱۲ روز تا دیدار حساس مقابل لورکوزن، این تصمیم منجر به فشرده شدن برنامه دیدارهای تیم ده روسی می شود. رم دوشنبه شب میزبان بولونیا است، سپس گرگ ها برای دیدار نیمه تمام با اودینزه باید روز پنج شنبه به اودینه در شمال ایتالیا سفر کنند. سپس رم یکشنبه میهمان ناپولی است و باید راهی جنوب ایتالیا شود. تیم ده روسی بعد از این سه بازی سنگین، ۴ روز فرصت دارد تا برای دیدار با لورکوزن آماده شود.

درخواست رم‌ برای تعویق بازی نیمه تمام با اودینزه به ماه آینده به دو دلیل رد شده است؛ اول اینکه طبق قانون، نتیجه بازی نیمه تمام باید تا دو هفته بعد مشخص شود. دلیل دیگر عدم موافقت رقبای دو تیم در انتهای جدول و کورس سهمیه برای به تعویق افتادن تاریخ بازی است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *