اخبار و مقالات

آگهی‌ها

کالاها

شرکت‌ها

دی اتانول آمین (DEA)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

سدیم کربنات (Sodium Carbonate)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

استیک اسید (Acetic Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

اسید نیتریک (Nitric Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

استیک اسید (Acetic Acid)

فروشنده: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

دی اکسید تیتانیوم (Titanium Dioxide)

فروشنده: :  شیمی پل

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

پلی پروپیلن (Polypropylene)

فروشنده: :  سالارشیمی

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

اسید استئاریک (Stearic Acid)

فروشنده: :  آسا صنعت ساتیا

1   کیسه تماس بگیرید   
سفارش خرید

متانول (Methanol)

فروشنده: :  مهرادکو

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

استیک اسید (Acetic Acid)

فروشنده: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

دی اکسید تیتانیوم (Titanium Dioxide)

فروشنده: :  شیمی پل

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

پلی پروپیلن (Polypropylene)

فروشنده: :  سالارشیمی

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

معاون ستاد نوسازی ناوگان نوسازی گفت: برای اولین بار شماره گذاری وسایل نقلیه اعم از وارداتی و تولید داخل طبق قانون ساماندهی خودرو منوط به پرداخت عوارض شده است.

مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: شماره گذاری کلیه وسایل نقلیه اعم از وارداتی و تولید داخل برای اولین بار در کشور طبق قانون ساماندهی خودرو منوط به پرداخت عوارض شده است.

ابراهیمی بیان کرد: با توجه به قانون ساماندهی و توجه این قانون به مساله زیست محیطی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت مساله صورت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده در اولویت قرار گرفت که سرعت خروج خودروهای فرسوده را تسریع کند.

وی افزود: در برهه حساس کنونی در خصوص شماره گذاری خودروهای وارداتی با رویکرد خودروهای تجاری و سنگین در آخرین روز کاری سال گذشته آئین نامه‌ای ابلاغ شد که از روز پنج اردیبهشت هم لازم‌الاجرا است. با توجه به افزایش عوارض این خوردها که در این روز، فشار زیادی روی ثبت شاسی‌های وارداتی در کشور داشتیم و میزان گواهی اسقاط برای شماره گذاری هم کم بود.

پرداخت عوارض ریالی برای واردات خودرو و گواهی اسقاط

ابراهیمی اظهار کرد: نیاز کشور برای شماره گذاری بسیار بیشتر از ظرفیت کنونی بود. به دلیل کمبود گواهی اسقاط، فضای نامناسبی ایجاد و قیمت‌های غیررسمی در این حوزه بسیار بیشتر شد.

معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده بیان کرد: به دلیل نبودن گواهی و کم فروشی و رشد قیمت‌ها خارج از ضابطه این تصمیم توسط ستاد نوسازی و طبق تبصره سه آئین نامه سامانه صنعت خودرو به عوارض ریالی مبدل شد.

به گفته وی، تا زمانی که گواهی کافی تولید شود رویکرد ما ریالی خواهد بود و تا زمان تأمین این گواهی به اصل اولیه آن بازخواهیم گشت.

مهر

نظرات (0) کاربر عضو:  کاربر مهمان: 
اولین نظر را شما ارسال کنید.
ارسال نظر
حداقل 3 کاراکتر وارد نمایید.
ایمیل صحیح نیست.
لطفاً پیوند مرتبط را کامل و با http:// وارد کنید
متن نظر خالی است.

wait...