بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیبو کورتوا دوباره در تمرین رئال مادرید دیده شد / عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۹

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید  پیش از دیدار ال کلاسیکو به تمرینات گروهی بازگشت. بازگشت کورتوای 31 ساله که روز شنبه در حال تمرین با تیم اول دیده شد، خبر بسیار خوبی برای کارلو آنچلوتی بود. این دروازه‌بان بلژیکی به دلیل مصدومیت در ابتدای فصل جاری، کل فصل بیرون نشسته بود. 

ابتدا انتظار می رفت که کورتوا در ماه مارس به میادین برگردد، اما مصدومیت جدیدی از ناحیه زانو برای او پیش آمد. با این مصدومیت جدید، این حس وجود داشت که او به دلیل این مصدومیت جدید، کل فصل را از دست خواهد داد.

بازگشت کورتوا برای رئال مادرید چه معنایی دارد؟

در حالی که کورتوا دوباره به زمین تمرین بازگشته و رئال مادرید خودش را برای مبارزه در مسیر کسب دو جام (لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا) آماده می کند. آنها قبلا سوپرکاپ اسپانیا را فتح کرده‌اند، در صدر جدول لالیگا قرار دارند و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌اند. تیم آنچلوتی در روز یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا است و می‌تواند با کسب پیروزی، اختلاف امتیاز خودش را به 11 افزایش دهد.

عملکرد جانشین تیبو کورتوا

آندری لونین، دروازه‌بان اوکراینی، در طول فصل به جای کورتوا بازی کرده و عملکرد بسیار خوبی داشته است. لونین 25 ساله در 27 بازی در تمامی رقابت‌ها 12 کلین شیت داشته است. او دو پنالتی را در پیروزی 4-3 رئال مادرید در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا مهار کرد و از مهم ترین عوامل حذف مدافع عنوان قهرمانی بود. 

تیبو کورتوا در تمرینات رئال مادرید

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *