۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

کلیپ خبری

جزئیات حمله پدافندی اسرائیل به اصفهان + فیلم

امیر میهن دوست، ارشد نظامی ارتش در اصفهان، جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان در شب گذشته را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به گفته امیر میهن دوست، ارشد نظامی ارتش در اصفهان، سامانه‌های پدافند هوایی شب گذشته تعدادی ریز پرنده را مورد هدف قرار داده و هیچ گونه خسارتی نیز وارد نشده است.

شنیدن شدن صدای انفجار در اصفهان و ادعای برخی از رسانه درباره حمله اسرائیل به خاک ایران واکنش مقامات نظامی اصفهان را در پی شد: «شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.»

امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگ‌نمایی کنند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته‌اند.

به گزارش ایسنا؛ رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان خاطرنشان کرد: باید ریشه بحران کنونی مورد توجه قرار گیرد که ناشی از جنگ افروزی، نسل‌کشی و جنایات جنگی و ترکیب رژیم اسرائیل علیه غزه و کرانه باختری است و اگر جنگ علیه غزه متوقف شود، آرامش به کل منطقه باز می‌گردد و همه ما از جمله ایران از این آرامش سود خواهیم برد.

سی ان ان تصاویر ماهواره‌ای با فناوری SAR را منتشر کرده که بر اساس آن هیچ آسیبی به پایگاه اصفهان و پدافند هوایی آن وارد نشده است: در اندیشه معاصر ببینید

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط