//
کدخبر: ۴۵۵۲۵۲ //

تاخت و تاز بی‌امان پرسپولیس در مسیر قهرمانی؛ شاگردان اوسمار ویرا در بهترین فرم فصل

پرسپولیس از نظر آمار برد و کلین‌شیت در بهترین شرایط این فصل قرار دارد.

تاخت و تاز بی‌امان پرسپولیس در مسیر قهرمانی؛ شاگردان اوسمار ویرا در بهترین فرم فصل

در هفته‌های حساس فصل، پرسپولیس با بردهای متوالی تنور رقابت با استقلال را گرم‌تر از قبل کرده است. پرسپولیس در 4 بازی اخیر به پیروزی رسیده و در 5 بازی گذشته گل نخورده است که این بهترین آمار این تیم در این فصل از لیگ برتر است.

جنگ برای رکورد پیروزی

بردهای متوالی پرسپولیس، پس از داربی آغاز شد. این تیم پس از دیدار با استقلال در 4 بازی متوالی به پیروزی دست یافت. این روند پرسپولیس، یادآور فرم استثنایی این تیم در بهار سال گذشته است که با رکورد 100 درصد پیروزی در تمام جام‌های داخلی به قهرمانی رسید. پرسپولیس برای ادامه روند بردهای خود باید از مانع بلند سپاهان عبور کند. رکورد بیشترین برد پیاپی در این فصل در اختیار سپاهان است که زردپوشان شروع رویایی در این فصل داشتند و 5 برد پیاپی کسب کردند. نبرد حساس هفته بعد پرسپولیس با سپاهان احتمالاً تکلیف رکورد بیشترین برد پیاپی را در این فصل مشخص خواهد کرد.

بهترین خط دفاع باز هم برای پرسپولیس

پس از آنکه پرسپولیس در 3 هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم، 3 گل بسیار بد دریافت کرد، به نظر می‌رسید ضعف در خط دفاع بزرگترین مانع بر سر راه این تیم برای تکرار قهرمانی خواهد بود. روند گل نخوردن‌های پرسپولیس از داربی آغاز شد و این تیم 5 بازی متوالی است که گل نخورده است. این آمار که با مشارکت علیرضا بیرانوند و امیررضا رفیعی به‌دست آمده است؛ بیشترین تعداد بازی متوالی که تیمی در این فصل نخورده است و در این رکورد با تراکتور مشترک است. تراکتور 547 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشته و پرسپولیس در حال حاضر 498 دقیقه است که گل نخورده و در بازی با سپاهان می‌تواند این رکورد را هم بشکند. پرسپولیس پس از این 5 بازی، عنوان بهترین خط دفاع را از جدی‌ترین رقیب خود در مسیر قهرمانی پس گرفت. شاگردان اوسمار ویرا هر چند یک امتیاز از استقلال کمتر دارند ولی آمار دفاعی این تیم، پرسپولیس را به قهرمانی دوباره خوش‌بین می‌سازد. در اکثر فصول اخیر کسب عنوان بهترین خط دفاع با قهرمانی مترادف بوده است و باید دید که آیا این تیم می‌تواند این آمار را تا پایان فصل حفظ کند یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان