خبر مهم برای زائران حج عمره/ فورا بخوانید!

وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد: اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است و از تاریخ ورود آن‌ها به عربستان شروع می‌شود و حداکثر تا ۲۹ ذی قعده به پایان می‌رسد و می‌تواند بر اساس برنامه زائر متفاوت باشد.

خبر مهم برای زائران حج عمره/ فورا بخوانید!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از برترین ها،  وزارت حج و عمره عربستان در پلتفرم ایکس اعلام کرد: آخرین مهلت ورود دارندگان ویزای عمره امسال، ۱۵ ذی قعده ۱۴۴۵ (۴ خرداد ۱۴۰۳) است و آخرین موعد ماندن در عربستان برای دارندگان ویزای عمره، ۲۹ ذی قعده ۱۴۴۵ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) است.

توضیح درباره اعتبار ویزای حج عمره برای زائران

این وزارتخانه پیشتر اعلام کرده بود: اعتبار ویزای عمره از زمان صدور آن سه ماه است و نهایتا در پانزدهم ذیقعهده هر سال منقضی می‌شود و از پانزدهم نیز دوباره آغاز و تا آخرین مهلت ماندن در عربستان یعنی ۲۹ ذیقعده ادامه می‌یابد.

وزارت حج عربستان همچنین آورده است: ویزای عمره که مدت آن نود روز است قابل تمدید و تبدیل به روادید دیگر نیست. از طریق پلتفرم‌های الکترونیکی مورد تایید خدمات عمره برای افراد امکان درخواست صدور ویزای عمره وجود دارد.

ت ت
کدخبر: 210794 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها