ارزان ترین دستگاه تصفیه هوا برای استفاده در محیط کاری + قیمت

یکی از نیازهای ضروری امروزی استفاده از دستگاه تصفیه هوا در محیط های پر ازدحام به ویژه محیط کاری است. آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی و از طرفی وجود ذرات میکروبی و گرد و غبار در محیط و هوایی که تنفس می‌کنیم، نیاز به دستگاه تصفیه هوا را لازم و ضروری می‌کند. دستگاه تصفیه هوا به کمک تکنولوژی که دارد هوای آلوده محیط را به درون خود می‌کشد و با فیلترهایی که در آن تعبیه شده، هوای محیط را تصفیه می‌کند. با توجه به اینکه ازدحام و رفت و آمد جمعیت در محیط های کاری بیشتر است بنابراین استفاده از دستگاه تصفیه هوا در محل کار بیشتر توصیه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارزان ترین دستگاه تصفیه هوا برای استفاده در محیط کاری می‌پردازد:

دستگاه تصفیه کننده هوا ایزی لایف مدل KJ070A

این دستگاه تصفیه هوا با ابعاد 166.164.270 میلی‌متر به دلیل وزن کم و اندازه کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل است. دستگاه تصفیه کننده هوا ایزی لایف مدل KJ070A تا 10 مترمربع پوشش دهی محیطی دارد و برای استفاده در اتاق کاری مناسب است. این دستگاه نمایشگری برای نشان دادن وضعیت هوای محیط دارد که رنگ سبز نشانه هوای خوب محیط است. این دستگاه تصفیه هوا به قیمت 5 میلیون و 750 هزار تومان در بازار موجود است.

دستگاه تصفیه کننده هوا هایکلین مدل AP-108

این دستگاه نیز به دلیل ابعاد کوچک و وزن کم قابل جابه جایی بوده و یکی از ارزان ترین دستگاه های تصفیه هوا برای استفاده در محیط کاری است. دستگاه تصفیه کننده هوا هایکلین مدل AP-108 با تکنولوژی پلاسمای سرد هرگونه آلودگی هوایی از جمله بوی نامطبوع محیط را از بین می‌برد. این دستگاه امکان پوشش دهی تا 12 متر مربع را دارد و به قیمت 6 میلیون و 850 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

راز آسمان پایتخت

دستگاه تصفیه هوای های-تک مدل HI-AP800

دستگاه تصفیه هوای های-تک مدل HI-AP800 با ارتفاع سی سانتی متری ابعاد متوسطی دارد و برای استفاده در اتاق و محیط کاری مناسب است. این دستگاه دارای فیلتر سه مرحله‌ای است که فیلتر ضد آلرژی از مهم ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. این دستگاه تصفیه هوا، امکان پوشش دهی محیطی تا 16 مترمربع را داشته و در زمان تهیه گزارش با تخفیف 28 درصدی به قیمت 7 میلیون و 200 هزار تومان در سایت دیجی کالا ارائه شده است.

دستگاه تصفیه کننده هوا بلانتون مدل BCR-AP2200

این دستگاه نیز با وزن حدودی 10 کیلوگرمی از دستگاه‌های سایز متوسط تصفیه هوا محسوب می‌شود. دستگاه تصفیه کننده هوا بلانتون مدل BCR-AP2200 با تکنولوژی یون سازی، هوای محیط را از هرگونه آلودگی تصفیه می‌کند. همچنین دارای فیلتر هپا است که نشانگری مخصوص هشدار تعویض فیلتر نیز دارد. این دستگاه مساحتی 50 متری را پوشش می‌دهد. دستگاه تصفیه کننده هوا بلانتون مدل BCR-AP2200 با تخفیف 10 درصدی در سایت دیجی کالا به قیمت 8 میلیون تومان موجود است.

بیشتر بخوانید:

دستگاه تصفیه کننده هوا هانیول مدل AIR TOUCH V2

دستگاه تصفیه کننده هوا هانیول مدل AIR TOUCH V2 پوشش دهی فضای 36 متر مربعی را دارد و با ابعاد متوسط به راحتی قابل جابجایی است. این دستگاه دارای دو نوع فیلتر هپا و کربن فعال بوده که عملکرد ضدآلرژی و ضدباکتری دارد. آرام و کم صدا و همچنین کم مصرف بودن و داشتن وای فای برای تنظیمات دستگاه از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. این دستگاه تصفیه هوا با تخفیف 22 درصدی به قیمت 8 میلیون و 540 هزار تومان در سایت دیجی کالا به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز