بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولی هونس: رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان؟ دنیا برای ما به پایان نرسیده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۱

طرفداری | در حالی که گفته می‌شد یولیان ناگلزمان گزینه اول و اصلی سران بایرن مونیخ برای جایگزین با توماس توخل است اما امروز صبح اعلام شد او تصمیم به تمدید قراردادش با تیم ملی آلمان تا جام جهانی 2026 گرفته است. تصمیمی که برنامه‌های باواریایی‌ها را به‌هم خواهد ریخت

به نقل از فوسبال نیوز؛ حال اولی هونس رئیس افتخاری و عضو هیئت نظارت بایرن مونیخ درباره تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان و رد شدن پیشنهاد این باشگاه توسط او صحبت کرده است. هر چند او ضمن احترام به تصمیم ناگلزمان، این اتفاق را پایان دنیا برای بایرن نمی‌داند. او گفت:

این تصمیمی است که باید به آن احترام بگذاریم. هر چند فکر می‌کنم حیف شد اما او تیم ملی را انتخاب کرد و قرار نیست این پایان دنیا برای بایرن مونیخ باشد. من متوجه نمی‌شوم چرا برخی روزنامه‌ها فکر می‌کردند همه چیز را می‌دانستند و طوری رفتار می‌کردند که انتقال ناگلزمان به بایرن، تمام شده است.

هونس در ادامه افزود: 

من هرگز در مذاکرات با گزینه‌های مربیگری دخیل نبوده‌ام. من و کارل هاینتس رومنیگه تنها مشاوره می‌دهیم و در کارهای روزمره، دخالتی نمی‌کنیم. مکس ابرل و کریستوف فرویند به ما نگفتند در حال مذاکره با یولیان هستند و او تنها یکی از گزینه‌ها بود.

هونس سپس درباره اینکه بایرن به چه مربی‌ای نیاز دارد، گفت: 

من وظیفۀ پاسخ دادن به چنین سؤالی را ندارم. بنابراین شما باید از ابرل و فرویند چنین سؤالی را بپرسید. آن‌ها مسئول امور ورزشی باشگاه هستند و به موقعش، شما خواهید دید چه پاسخی می‌دهند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *