ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واچ فیت 3
گجت ها

هواوی واچ فیت 3 در رندرهای جدید بسیار شبیه اپل واچ به‌نظر می‌رسد

ظاهراً هواوی در ساخت این گجت پوشیدنی، اپل واچ را سرلوحه خود قرار داده است.

حمیدرضا علیا
نوشته شده توسط حمیدرضا علیا | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۵

هواوی اخیرا از گوشی‌های هوشمند سری Pura 70 در چین رونمایی کرد. این مجموعه از مدل‌های استاندارد، پرو، پرو پلاس و اولترا تشکیل شده است. گوشی‌های جدید Pura پس از 12 سال، پایان سری P را رقم زدند. علاوه‌براین، انتظار می‌رفت که این برند یک ساعت هوشمند به نام واچ فیت 3 جدید را نیز عرضه کند؛ اما این اتفاق نیفتاد. این ساعت هوشمند قبلاً گواهینامه SIRIM و SDPPI را دریافت کرده بود. اکنون این دستگاه در رندرهای مختلف رؤیت شده است و شباهت زیادی به اپل واچ دارد.

واچ فیت 3 هواوی

اپل پیشتاز بازار ساعت‌های هوشمند است. ساعت‌های هوشمند غول فناوری کوپرتینویی، سال‌ها به‌طور مداوم طراحی مشابهی را حفظ کرده‌اند. درحالی‌که برخی شرکت‌ها سعی می‌کنند محصولات خود را از رقبا متمایز کنند، هواوی با الهام‌گرفتن از اپل برای ساخت Watch Fit 3، رویکرد عجیبی را در پیش گرفته است.

واچ فیت 3 هواوی

خصوصیات واچ فیت 3 که آن را شبیه به اپل واچ می‌کند

طبق تصاویر فاش‌شده توسط منبعی آگاه به نام «رولند کوانت» در شبکه اجتماعی ایکس، واچ فیت 3 از نظر طراحی شبیه به اپل واچ است. احتمالاً گجت پوشیدنی هواوی، صفحه‌ای مربعی با گوشه‌های گرد دارد. تاج دیجیتال چرخان در سمت راست بالا و یک دکمه فیزیکی دیگر در زیر این ساعت هوشمند، طراحی اپل واچ را به یاد ما می‌اندازد. همچنین احتمالاً این دستگاه یک بند ساده خواهد داست.

واچ فیت 3

تمام این ویژگی‌های طراحی باعث می‌شود هواوی واچ فیت 3 شبیه به ساعت‌های هوشمند اپل باشد؛ بنابراین تشخیص اینکه این ساعت هوشمند متعلق به اپل است یا ساعتی شبیه به آن، برای بسیاری از کاربران سخت خواهد بود.

واچ فیت 3

راه تشخیص هواوی واچ فیت 3 از اپل واچ این است که نمایشگر این ساعت هوشمند هواوی، حاشیه‌های کمی ضخیم‌تر و فریم فلزی متفاوتی دارد. بااین‌حال، پی‌بردن به این دو ویژگی تنها با یک بررسی دقیق امکان‌پذیر است.

باید توجه داشت که این تصاویر هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند و برای ارزیابی صحت آن‌ها باید کمی منتظر بمانیم. به‌نظر می‌رسد Watch Fit 3 در هفته‌های آینده توسط هواوی معرفی و عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی