هاوینگ بیت کوین؛ قیمت رمزارزها امروز چقدر تغییر کرد؟

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رمزارز
پس‌ از چهارمین هاوینگ بیت کوین، قیمت پادشاه رمزارزها و بسیاری از آلت‌کوین‌ها با جهش همراه شد.
تبلیغات

امروز شاهد افزایش قیمت بسیاری از رمزارزها بودیم؛ مثلاً قیمت هر واحد بیت کوین از ۶۴ هزار دلار عبور کرد و اتریوم به محدوده‌ی ۳٬۱۰۰ دلار نزدیک شد. علاوه‌بر‌این، سایر آلت‌کوین‌های مطرح مثل کاردانو (ADA) و ریپل (XRP) و سولانا (SOL) جهش چشمگیری تجربه کردند.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین با رشد ۲٫۸۱ درصدی به ۶۴٬۱۸۸ دلار رسیده است. حجم معاملات پادشاه رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۶ درصدی به ۴۱٫۲۴ میلیارد دلار رسید. ارزش کل بازار بیت کوین نیز همچنان ۱٫۲۶ تریلیون دلار است.

در بخش آلت کوین‌ها، قیمت اتریوم با افزایش ۲٫۰۱ درصدی، به ۳,۰۶۲ دلار رسید. درحال‌حاضر، ارزش بازار اتریوم ۳۶۷٫۶۶ میلیارد دلار است و حجم معاملات این رمزارز با افت ۱۱٫۶۵ درصدی، به ۱۶٫۲۵ میلیارد دلار کاهش یافته. قیمت بایننس کوین (BNB) با رشد ۳٫۱۰ درصدی، به ۵۶۰ دلار رسید؛ اما حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ی آن با کاهش ۳۲٫۴۸ درصدی، به ۱٫۰۳ میلیارد دلار سقوط کرد.

قیمت سولانا امروز بالاتر از سطح ۱۴۰ دلار قرار گرفت. این ارز دیجیتال با جهش ۳٫۲۴ درصدی، در محدوده‌ی ۱۴۴ دلار معامله می‌شود و حجم معاملاتش در ۲۴ ساعت گذشته با افت ۱۳٫۲۷ درصدی، به ۴٫۵۹ میلیارد دلار رسیده است.

قیمت ریپل نیز از سطح ۰٫۵۱ دلار عبور کرد و با افزایش ۴٫۸ درصدی، در محدوده‌ی ۰٫۵۱۱۸ دلار معامله می‌شود. درمقابل، حجم معاملات XRP با افت ۴٫۲۶ درصدی، به ۱٫۷۴ میلیارد دلار کاهش یافت.

به‌نوشته‌ی کوین‌گیپ، قیمت کاردانو امروز با جهش ۸٫۶۶ درصدی، به ۰٫۴۸۳۶ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ی آن با افزایش ۱۰٫۲۷ درصدی، به ۵۳۹٫۰۴ میلیون دلار رسید.

هم‌زمان با بهبود قیمت ارزهای دیجیتال برتر، شاهد افزایش قیمت میم‌کوین‌های محبوب نیز بودیم. برای مثال، قیمت دوج‌کوین با جهش ۵٫۳۶ درصدی، به ۰٫۱۵۶۷ دلار رسید و رقیب آن، شیبا اینو، با افزایش ۵٫۳۹ درصدی، در محدوده‌ی ۰٫۰۰۰۰۲۳۱۷ دلار معامله شد.

ارز دیجیتال PEPE امروز جهش درخورتوجهی را تجربه کرد و با رشد ۴٫۴۲ درصدی، به ۰٫۰۰۰۰۰۵۱۹۴ دلار رسید. ارزش کل بازار این ارز دیجیتال برابر با ۲٫۱۸ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ی آن با افزایش ۱٫۵ درصدی، به ۶۳۲٫۵۶ میلیون دلار رسیده است.

قیمت رمزارز AR با جهش نزدیک به ۱۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۲۸٫۶۸ دلار رسید و حجم معاملاتش با جهشی ۵۶٫۱۱ درصدی، به ۹۴٫۷۲ میلیون دلار صعود کرد. علاوه‌بر‌این، قیمت AR در جریان رالی امروز به بیشترین میزان خود، یعنی ۲۹٫۱۱ دلار رسید.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌ای وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات