با حسینی چکار داشتید؟ زمین و زمان نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود!

پیشکسوت استقلال گفت: مرام همه استقلالی‌ها این است که به خاطره هوادار همه کار می‌کنند بنابراین نباید حسین حسینی را جریمه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مهدی فنونی‌زاده بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات حاشیه‌ای در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: زمین و زمان دست به دست هم داده‌اند یک طوری استقلال را از حرکت بیندازند. اول آمدند گفتند هرکس مصاحبه کند ۴ میلیارد جریمه می‌شود بعد به محض اینکه سیدحسین حسینی از مرام و مسلک استقلالی‌ها حرف زد حالا او را برای هیچ و پوچ یک جلسه محروم کردند. یک مرتبه بگویید استقلال نباید قهرمان شود اینکه نشد مسابقات لیگ. اصلا حسینی نبایدجریمه می شد چون فقط گفته به خاطر هوادار جریمه را می دهد! این بهترین واکنش است. این یعنی تیم ما هوادار محور است. ببینید چکار کردید که ساکت ترین بازیکن استقلال شاکی شده.

وی افزود: تیمی که شش گل آفساید به ثمر رسانده و این همه داوری به نفعش بوده را از سرتا پا حمایت می‌کنند تا خودش را به صدر جدول برساند آن وقت استقلال که این همه اشتباه داوری درباره‌اش صورت گرفته ولی با قدرت در صدر جدول است را نمی‌توانند ببینند. خداوکیلی این بچه‌ها فریادشان را به گوش چه کسی برسانند. باعث تاسف است که فدراسیون فوتبال تا این اندازه مثل یک اتاق فامیلی شده که هرکس دلش می‌خواهد کاری را می‌کند که به نفع خودش باشد. الان دارند سر استقلال را بیخ تا بیخ می‌برند اما هیچکس نیست که به داد این تیم برسد. دیگر کم مانده بازیکنان استقلال را با تیر بزنند تا مانع حرکتشان به سمت قهرمانی بشوند.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: تیم استقلال با این همه مشکل تا اینجا نتایج مورد نظرش را گرفته و این دقیقاً برخلاف انتظار آنهایی است که از خرداد ماه پارسال تلاش کردند ساختار کلی باشگاه را به هم بزنند تا روند استقلال مختل شود اما جواد نکونام و بچه‌های باغیرت استقلال تا اینجا کاری کردند که دشمنان قسم خورده تیم ما انگشت به دهان مانده‌اند و فقط نگاه می‌کنند که چطور این تیم در بالای جدول جولان می‌دهد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس حالا حالاها باید بدود تا یک چنین تیم قدرتمندی داشته باشد. اگر حمایت سوگلی از سمت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نبود این تیم هر سال باید برای کسب عنوان ششم تا هشتم می‌جنگید نه اینکه جام‌های اهدایی را بالای سر کاپیتانش ببیند. یک فصل به استقلال کاری نداشتند تیم ما سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد اما از همان زمان نسخه استقلال را پیچیدند. نمونه‌اش پارسال و نمونه به روز این مسئله اتفاقات این فصل.

ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش + فیلم

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹
کد خبر: 54655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امانی.امیدیه IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      4 3
      جواب ابلح ...........
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      4 3
      آفای فنونی زاده اگ ی جوان احساسی با حرفت شیر بشه بره بزنه یکی رو از تیم های زقیب بکشه تو چ غلطی میکنی ؟ چ خاکی میخای سرت بریزی ؟ داری میری تو گور کی میخاین عاقل بشین ؟ بس کنید
    • فوتبال دوست IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      سلام بنظر بنده چاپ این مصاحبه های پوچ سر منشا تمام حاشیه هاست. بخصوص که از طرف یک ورزشکار مثلا ملی باشد.
    • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      آقای فنونی زاده اگه دروازه بان تیم پرسپولیس اینطور دختر جوان رادربغل میکرفت شما زمین و زمان را به هم میریختید در مورد ادعای بعدی هم استقلال اگه از داوری ضرر کرده نفع هم برده دقیقا مانند بقیه تیم ها حالا شما چون پرسپولیس این روزها خوب نتیجه میگیره داری حسادت به خرج میدی و میخوای تمرکز تیم را به هم بزنی ولی کو ر خوندی
    • امیر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      حرف حق را گفتی
    • خرمی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      آقای فنونی زاده خجالت بکش این هفته یک پنالتی گرفتند که نبود شما و محمد نوری به خدا با این صحبت ها نه پست و مقام می گیرید نه محبوب می شوید