فال حافظ آنلاین با معنی برای متولید ماه‌ها | امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال حافظ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می‌باشد. در قدیم وقتی می‌خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می‌داد.
فال حافظ آنلاین با معنی برای متولید ماه‌ها | امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد خبر : ۶۳۵۸۴

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می‌کند.

فال حافظ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می‌باشد. در قدیم وقتی می‌خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می‌داد.


انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان‌های ویژه‌ای اقدام به گرفتن فال حافظ می‌کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می‌شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال‌ها هم اکثرا بر همین مبنا می‌باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می‌شود.

کاهش و بهبود درد‌های مفصلی با دستگاه فیزیوتراپی خانگی - حمل آسان و تخفیف ویژه

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۴۹۳ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:


غم و اندوه و تنهایی و بی همدمی تو را بشدت آزرده کرده است. سرنوشت انسان مقدر است و جنگ با تقدیر به صلاح تو نیست. بهتر است با زندگی سازش کنی. به زودی مژده وصلی به تو خواهد رسید که تو را غافلگیر خواهد نمود. این شادی بر تو مبارک و میمون باد.

 
نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت اول، دوم و آخر می‌فرماید:


*‌ای پادشاه زیبا رویان، فریاد از غم تنهایی، دل از دوری تو به جان آمده است و زمان آن رسیده که باز آیی.

* گل باغ رویت همیشه شاداب و تازه نمی‌ماند و به مرور ایام، پژمرده می‌شود. پس هنگام توانایی و قدرت از ضعیفان یادی کن.

*‌ای حافظ شب هجران پایان پذیرفت و بوی خوش دم صبح آمد. وصال ظاهر شد پس شادیت مبارک باد.‌ای عاشق شیدا.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از او گله نداشته باشید، زیرا در وضعیت خاصی قرار دارد. در حالی که میل دارد با شما ارتباطی منطقی و خوب داشته باشید. از جهت دیگر درگیر مسائل خاص خویش می‌باشد که به زودی بر طرف می‌گردد و به دلخواه او می‌شود.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کرده و نذر خود را ادا کنید. به شما قول می‌دهم که کار‌ها بر وفق مرادتان خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. بلکه با صبر و شکیبایی، توام با دقت و سرعت عمل اقدام کنید.

۴- این نیت حتماً برآورده می‌شود. فقط راز دل را با حسودان و رقیبان در میان نگذارید. بیمار شفا می‌یابد و خرید و فروش سود آور است. به زودی مژده‌ای خوش دریافت کرده و فرزندی شایسته در خانواده متولد می‌شود.

۵- ویژگی‌های شما عبارت اند از: شکیبا و صبور، مقاوم، ساده و باهوش.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۲۲۴ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:


در زندگی خود دائما از این شاخه به آن شاخه می‌پری و بی آنکه منطقی فکر کنی پیوسته تصمیمات خود را عوض می‌کنی. به همین علت کارت پیش نمی‌رود. از خود ناامید مباش و برای آینده خود یک تصمیم جدی و منطقی بگیر و با امید به خدا آن را عملی کن. حتما موفق خواهی شد.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های چهارم و نهم می‌فرماید:

*‌ای دل اینگونه یاوه گوی نباش که به هر جای بروی یا با آدم هرزه و بی مصرف بگردی، کاری از پیش نمی‌بری.

* تو که از بزرگواری‌های اخلاق معنوی جهانی دیگر در این جهان هستی، نباید روش به سر بردن پیمان و محبت را فراموش کنی.

* به کلاه جهان داری که مانند هدهد کوچک است، مرا از راه به در مکن که من باز سپیدم نه پرنده کوچک. پس به دنبال هر چیز بی ارزشی نیستم.

۲- این نیت دارای رنج و درد است، اما ثمره‌ای شیرین دارد. به شرط آنکه فعالیت، سرعت عمل، دقت و مشاوره با انسان عالمی را از دست ندهی.

۳- ارزش واقعی خود را بدان و مرحبا که به هر کس و ناکسی دم خور نمی‌شوی. پس سعی کن از سیگاری‌ها و معتاد‌ها دوری کنید.

۴- شخصی شما را در این هفته نصیحت کرد. با او با عقل عمل کن و خوابی خواهی دید که پس از آن با متانت با او رفتار کن.

۵- ویژگی‌های شما عبارت اند از: مرتب و تمیز، مقبول عامه، شاد، متعادل، رفیق باز، عاقل، صلح جو، خوشگذران، موافق، خیرخواه، با اراده، با نمک، منطقی، سخاوتمند، قابل انعطاف، خوش بین، خوشمزه و مجلس آرا. با این محاسن حیف است که با هر کس و ناکسی نشست و برخاست کنی.


۶- مسافرت خوب است. طلاق عملی است. ازدواج دارای مقدماتی است که هنوز فراهم نشده. تغییر شغل ایجاد می‌شود. تغییر مکان زود است. بیمار شفا می‌یابد.

۷- شما نیاز دارید تا با افرادی که با آن‌ها احساس راحتی می‌کنید، همنشین شوید و روابط هدفمندی داشته باشید. از رنگ سبز برخوردار شوید که برازنده شما است.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸۱ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری به صلاح تو نیست. از آنجا که روزی مقدر است تلاش بیش از اندازه تو برای کسب مال جز غم و غصه حاصلی نخواهد داشت. ادعای بیهوده نکن و تا اسباب بزرگی در تو مهیا نشد، لاف بزرگی نزن. اگر انسانی قانع باشی از همین نعمت‌هایی که خدا در اختیارت قرار داده بیشترین لذت را خواهی برد و زیباترین زندگی را خواهی ساخت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از دست تقدیر و سرنوشت نمی‌توان فرار کرد. بهره و قسمت هر کس در روز ازل نوشته و ثبت شده است؛ بنابراین نتیجه گله و شکایت تنها افسردگی است. بطور مثال شما چقدر برای بدست آوردن یکی از خواسته هایت تلاش و کوشش کردی، اما نتیجه‌ای نداد. برعکس برای موضوع دیگری چندان گامی برنداشتی، ولی موفق شدی. اما این دلیل آن نیست که انسان دست از کوشش و تلاش بردارد، بلکه برعکس، ضمن توکل بر خدا، همیشه سریع و جدی اقدام کنید.

۲- انجام این نیت نیاز به زمان و بهره گیری از راهنمایی‌های خردمندانه استاد یا استادانی با تجربه دارد که ساده‌ترین راه را در ختیار شما بگذارند.


۳- مدتی است که گویی خود را گم کرده اید. علتش اضطراب و پریشانی ناشی از لجبازی و وسواس شماست. مقداری شربت گلاب بخورید.

۴- از یکی از دوستان و آشنایان سخت رنجیده اید. او تقصیر ندارد. شما بیش از اندازه حساس هستید و او آداب معاشرت را نمی‌داند؛ بنابراین هرکس به اندازه سواد و تربیتش عملی را انجام می‌دهد.

۵- به زودی ملاقات و معامله‌ای سودمند خواهید داشت. مادر و پدرتان نیازمند محبت شما هستید، دل آن‌ها را به دست آورید. همسر را در آغوش گرفته و از ناراحتی خارج سازید.

۶- بیشتر مواقع بخاطر احساس مسئولیت نگرانید. بطوریکه این پریشانی گاهی اتکای به نفس شما را زیر سوال می‌برد. در ظاهر خود را سرد مزاج معرفی می‌کنید، اما دارای قلبی بسیار گرم می‌باشی و در مواقع همدردی و رنج دیگران، خیلی صمیمانه رفتار می‌کنید. میل داشتید آنقدر ثروتمند بودید تا به همه کمک می‌کردید. از مساعدت به دیگران لذت می‌برید، اما قدری تودار و جلوه پذیر و ظاهربین می‌باشید.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۶۰ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی کسی به ارزش و قدر واقعی تو پی نبرده است و کسانی را بر تو ترجیح داده اند که بسیار از تو پایین‌تر هستند. به کسی دل سپرده‌ای که دل در گرو دیگران دارد و تو باید از این عشق حذر نمایی هرچند او دارای ظاهری زیبا و موقعیتی عالی باشد، ولی به کار تو نخواهد آمد و ادامه این راه جز پستی و بدبختی ره آوردی نخواهد داشت.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های دوم، سوم، چهارم، ششم و آخر می‌فرماید:

* من آن مهر حضرت سلیمان را به هیچ نمی‌خرم که گاه گاه دست دیو به آن برسد.

*‌ای خدا، شایسته مدان که درحریم وصال رقیب محرم جانان من باشد، ولی محرومی نصیب من گردد.

* به شاهین بگو در آن دیاری که طوطی از کلاغ کمتر است، هرگز بر آنجا سایه شرف خود را مینداز و خود را خوار مکن.

* عشق کوی تو و هواداریت، از سرما بیرون نمی‌رود و مانند دل سرگشته و حیران غریب دور از وطن است.

* اگر حافظ در سخن پردازی مانند سوسن ده زبان داشته باشد، باز هم در برابر تو پاس ادب را می‌دارد و مانند غنچه، مهر سکوت و خاموشی بر لب می‌نهد تا تو سخن بگویی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بسیار خوب و عملی می‌گردد به شرط آنکه توکلت بر خدای یگانه باشد. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید و دعایی نمایید که گشایش بسیار است.

۳- او شما را خیلی دوست دارد، ولی نمی‌تواند بی پروا بیان کند، چون بسیار خجالتی و محجوب می‌باشد. پس باید شما ارزش واقعی او را بدانید و درک کنید.

۴- چشمی نگران و دلی غم زده به دنبال دارید که سخت به شما علاقه‌مند است. مواظب باش دلش را نشکنی.

۵- ویژگی‌های شما عبارت اند از: دقیق، کاری، شیک پوش، خونسرد، جدی، رفیق دوست، پرهیزکار، سیاستمدار، محتاط، منطقی، مودب، مصمم، پرتوقع، مغرور و منظم. اگر دقیق است مرا دعا کن و سایت تاروت رنگی را به دوستان خود معرفی کنید.


۶- مسافر می‌آید. ۴ فرزند در طالع داری که دوتای آن‌ها وضعی عالی خواهند داشت و مواظب آخری باش. همسرت مهربان و زیرک خواهد بود، ولی عاشق پیشه است، پس باید عشق خود را به او مرتباً ابراز کنی تا دلگرم باشد. سفر کرده در کارش گره افتاده، اما به او مژده بده که به زودی اوضاعش مرتب خواهد شد.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۲۴۲ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مژده که به زودی لطف خدا شامل حال شما خواهد شد. کسی قدم به زندگی شما می‌گذارد که برایتان سعادت، خوشبختی، پیروزی و آرامش به ارمغان خواهد آورد، به شرط آنکه خواب غفلت شما را نرباید و از یاد خدا و ذکر او در همه جا و همه حال غافل نشوید. چرا که هرچه می‌رسد از اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت دارای فراز و نشیب‌هایی است که قابل اجرا و حل می‌باشد، به شرطی که سوره مبارکه حضرت یوسف را از آیه ۷۰ تا ۹۵ با معنی و حضور قلب بخوانی. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذری کنید، آنگاه با دقت، سرعت عمل و تلاش اقدام کن که رقیبان زیادی داری.

۲- حضرت حافظ در بیت ششم می‌فرماید:

* به صوفی و درویش ناقلا و بدکردار و فریبنده و از دین برگشته، پیام بده که در آتش اندوه بسوز که حضرت مهدی (عج) آخر زمان، حامی دین حق ظهور خواهد کرد و به سزای اعمالت می‌رسی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.


۳- حتماً موفق می‌شوی. ناامیدی زهر کشنده پیروزیست. از تردید دست بردارید که توفیق‌های پی در پی در انتظار شما می‌باشد.

۴- از بدخواهان دوری کن و راز دلت را با هر کس در میان نگذار. در خانه، دو نفر شما را بی اندازه دوست دارند. صاحب ۳ فرزند می‌شوی. دومی نابغه خواهد شد. سفر کرده می‌آید. هدیه‌ای دریافت می‌کنی. از وضع مالی و زندگی خوبی برخوردار خواهی شد. بیمار شفا می‌یابد. خرید و فورش سودآور است. گشمده پیدا می‌شود. از او نگران نباشید که سرش به سنگ خورده است. با شخص مهمی ملاقات خواهی کرد. شغل و کار جدیدی خواهید داشت.

۵- ویژگی‌های شما عبارت اند از: مصمم، منطقی، کاری، با شخصیت، با ایمان، با اراده، پیروز و موفق، جسور، با اعتماد به نفس، عجول و شتاب زده، رک و بی پروا، سخاوتمند، فداکار، اهل عمل، سخت کوش و زود رنج.

۶- رنگ صورتی برازنده شخصیت ذاتی شماست. این رنگ ماهیت حقیقی وجودتان را آشکار می‌کند و عاملی قوی و نیرومند است که در زمان خاص از شما ساطع می‌شود و پیروزتان می‌کند.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۲۷۶ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر قصد انجام این نیت را داری باید در مقابل مشکلات و سختی‌های این راه ناهموار صبر و تحمل داشته باشی و با شکیبایی قدم به قدم پیش بروی و بدان که هرچه انسانی دارای مقام و قدرت باشد، بدون یاری خدا از عهده هیچ کاری بر نخواهد آمد. پس به خدا توکل کن و کار را به تاخیر نینداز و هرچه زودتر اقدام کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر طالب هستید، باید صبر و شکیبایی داشته باشید، زیرا عسل بدون نیش زنبور میسر نمی‌شود. آگاه باش که از روی ظاهر افراد قضاوت کردن اشتباه محض می‌باشد. مبادا راه اشتباه و غلط را بپیمایی و فریب بخوری. در این صورت انجام هیچ کاری دور نیست.

۲- این پریشانی و نگرانی شما بدون سبب و جهت می‌باشد و ناشی از تردید و وسواس و عدم اتکای به نفس است. از پدر و مادر ناامید نباشید. آن‌ها آنقدر مهربان و صمیمی هستند بویژه پدرتان که دل درگروی پیشرفت شما دارد و به چیز دیگری جز این فکر نمی‌کند. پس سخنان وی را گوش کرده و بر خداوند توکل کنید. بدانید که حتماً پیروز می‌شوید.

۳- حضرت حافظ در بیت‌های سوم، چهارم و ششم می‌فرماید:

* حرام و نارواست بر کسی که با وجود چهره یار و گیسوی وی، به نظر کردن بر صورت یاسمن و زلف پیچان سنبل نیازی داشته باشد.

* قلندر وارسته، از جهان بریده و تاریک دنیا، به مال اندوزی کاری ندارد. زیرا کشور داری نیاز به چاره اندیشی و ژرف نگری دارد.

* این دل آشفته و عاشق ما را گریزی از آن گیسوی پیچان نباشد. پس باید کرشمه بسیار از چشم شهلای یار تحمل کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- این نیت بر شما مبارک باد، ولی باید ناراحتی‌ها را با آرامی تحمل کنید و خود را دچار وسواس و اضطراب نکنید. اگر می‌خواهید عاقبت کار شما و خانوادیتان نیکو باشد، در ۷ روز متوالی، سوره مبارکه توبه آیه ۲۱ تا ۳۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار می‌باشد.


فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین مهر 

جواب فال شما: غزل شماره ۲۰۸ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از هر کسی به اندازه توانش توقع داشته باش و بر کسی به جرم ناتوانی سخت مگیر و به جای یاری طلبیدن از انسان‌های ناتوان از خدا مدد بخواه که بر هر امری تواناست. اگر امید موفقیت داری علم و ادب بیاموز و در همه حال پاکی و عصمت خود را حفظ کن تا لایق سعادت و منشاء خیر شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی‌های شما عبارت اند از: مجلس آرا، اهل نصیحت، مقبول همه، کم حرف، فداکار، هوشیار، صلح جو، آرام، متین، واقعاً زیبا، تمیز، شیک پوش، جذاب و دلربا، خیرخواه، ظریف، دوست پرور و گاهی کم حوصله.

۲- همه شما را دوست دارند و از مصاحبت شما لذت می‌برند، اما فکر می‌کنند که شما غرور می‌ورزید در حالی که سرشت شما چنین است.

۳- رقص، موسیقی و خرید، تفریح مورد علاقه شماست، ولی هیچگاه از خداوند هم غافل نبوده اید و به همین جهت پروردگار یار و یاور شما بوده است.

۴- عبادت واقعی، خدمت به مردم و کمک به همنوع می‌باشد که شما از این ویژگی برخوردارید.

۵- حضرت حافظ در بیت‌های ششم و هفتم می‌فرماید:

* اگر دل پاک نباشد و به خانه خدا بروی، فرقی میان کعبه با بتکده که هیچ آدابی ندارد، نخواهد بود. آری در خانه‌ای که پاکی و پاکدامی نباشد، نیکی و آسایش نتوان یافت.

*‌ای حافظ در کسب علم و ادب سعی کن، زیرا در مجلس خاضعان و عاشقان هر که ادب ندارد، لیاقت هم صحبتی ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۶- نیت شما با حوصله، دقت و راهنمایی عالم و دانایی، حتماً برآورده خواهد شد. توکل و حوصله شما کم است. به خود متکی باشید.

۷- شما از چنان استعدادی برخوردارید که قادر به هر کاری می‌باشید. پس تنها اراده شما ضعیف است که باید تقویت کنید و گام برداری، چون موفقیت بر شما لبخند می‌زند و اجازه ورود می‌خواهد.

۸- رنگ برازنده شما، سبز است که در حفظ تعادل و جلوگیری از افراط و تصمیم گیری و عمق بخشیدن به زندگی شما بسیار موثر خواهد بود.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین آبان 

جواب فال شما: غزل شماره ۴۹۵ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

امروز همه امکانات در اختیار توست تا از زندگی لذت ببری و خوب زندگی کنی. بیشتر تفریح کن و به خود و خانواده ات برس. بازار تو در حال حاضر گرم و پررونق است. از این رونق استفاده کن و برای آتیه خود سرمایه‌ای بیندوز تا به وقت پیری از آن بهره ببری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های هفتم و هشتم می‌فرماید:

* آن موی پیشانی که هر چین و شکن آن به صد نافه مشکین می‌ارزد، بسیار خوب است، اما اگر کمی هم از مهر و محبت و خوش اخلاقی سهمی داشت، این زیبایی کامل می‌شد.

* هر پرنده‌ای برای حکایت و داستانی ویژه به گلشن و بوستان شاه می‌آید. بلبل با نغمه خوانی و آواز و حافظ با دعاگویی خود، حسن طلب می‌کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- مژده می‌دهم که این نیت حتماً و بدون تردید به زودی عملی می‌گردد، ولی نیاز به راهنمایی دارید. می‌توانید از بزرگان یا پدر و مادر بخواهید، زیرا اگر فردی آگاه شما را ارشاد و راهنمایی کند، به پیروزی و موفقیت بزرگی دست می‌یابید.

۳- شاهد موفقیت بر بام خانه شما آشیان گرفته است. مواظب باش که با بی احتیاطی یا عدم آگاهی آن را به پرواز در نیاوری. به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. بر خدا توکل کنید و از او یاری بخواهید. نگرانی شما کاملاً بی مورد و بی اساس است، زیرا اکنون زمان شادی و خوشی است.

۴- ویژگی‌های شما عبارت اند از: هیجانی، عشق پر شور، عاشق کار، دوستار تکنولوژی، دوست صمیمی، عاشق خانواده، خلق و خوی متغیر، فرمانده، مغرور، با محبت و با گذشت.

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۴۶ از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

کسی را در نظر داری، ولی در دل سپردن به او دچار تردید هستی. خیالت راحت باشد می‌توانی به او اطمینان کنی. او فرد لایقی است، ولی دوستان نابابی در گرد او جمع شده اند که باید سعی کنی آن‌ها را از او جدا کنی و این میسر نمی‌شود مگر آنکه آنچنان به او محبت نمایی که او را از مهر و محبت دوستان نااهلش بی نیاز سازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های هفتم تا نهم می‌فرماید:

* ادعای فرخ و شکوه فرمانروایی در جهان زیبایی، شایسته توست علاوه بر اینکه خودت زیبا هستی، چاکران زیباروی هم داری.

* تنها لباس زیبایی بر قامت تو شایسته است، زیرا مانند گل سراپا آراسته‌ای و رنگ و بوی دلپذیری داری.

*‌ای حافظ در گوشه صومعه زاهد، گوهر عشق الهی یافت نمی‌شود. اگر رغبت طلب داری و معرفت عشق را می‌خواهی، از صومعه گام بیرون بگذار.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت با شرایط زمانی و مکانی مناسبت دارد، ولی رقیبان سرسختی سر راه شما قرار دارند که باید سرعت عمل و دقت خود را افزایش بدهید. با استادی ماهر و با تجربه مشورت کنید تا حتماً موفق شوید.

۳- ستاره بخت شما در برج سعد قرار دارد. موفقیت و کامیابی همگام شما می‌باشد و جای هیچ گونه نگرانی و ناراحتی وجود ندارد. اگر قدری ناراحت به نظر می‌رسید، بر اثر تردید و وسواس شما است که باید از آن دست بردارید، ولی حتماً موفق می‌شوید؛ بنابراین به سخنان دشمنان و حسودان گوش ندهید.

۴- ویژگی‌های شما عبارت اند از: مخالف شتابزدگی، رک گو، با محبت، با گذشت، دوستدار خانواده، گرم مزاج، بذله گو، منطقی، مهربان و شیک پوش.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۳۳۱ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست در غم و اندوه اسیری و خود را به دست تقدیر سپرده‌ای و اعتراضی نمی‌کنی. تنها دلخوشیت در زندگی کسی است که به او علاقمندی. انتظار یک تغییر مثبت را در زندگی داری. امید خود را از دست مده و به راهنمایی بزرگان توجه کن و از تجربه‌های آن‌ها استفاده نما که آفتاب صبح پیروزی در حال طلوع است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت، افکار شما را سخت به خود مشغول کرده است بطوری که خواب و راحتی ندارید. حوصله شما به کوچکترین کاری سر می‌رود در حالی که باید بدانید جهان پر از مشکلات است و همه کار‌ها هم نمی‌تواند بر وفق مراد شما باشد. بلکه باید با دوراندیشی و حوصله منتظر انجام آن باشید.

۲- دلی به دریا بزنید و با بهره گیری از شهامت و جسارت اقدام کنید. اگر تردید و وسواس نداشته باشید، حتماً موفق می‌شوید.

۳- مشکل شما زیاد حاد نمی‌باشد. چه افراد بسیاری هستند که گرفتاری‌های ویژه‌ای دارند. اگر آن‌ها را ببینید، خدا را شکر می‌کنید که از نعمت خوبی برخوردارید. پس توکل بر خدا داشته باشید.

۴- یکی از نزدیکان سخت به شما نیازمند می‌باشد. هر چه سریعتر به کمک او بشتابید و دست او را بگیرید. از همسر و فرزندان مهربانی برخوردارید به شرط آنکه زندگی را سخت نگیرید و دنبال بهانه نباشید و نسبت به آن‌ها بهانه جویی نکنید. زیرا آن‌ها شما را دوست دارند و تمام فکر و اندیشه آن‌ها بهبود زندگی است.

۵- در آینده‌ای نزدیک خوابی خواهید دید که با درختان گوناگون زندگی می‌کنید و از باد و نسیم آن‌ها لذت می‌برید. تعبیرش آنکه صاحب قدرت، مردانگی، زیبایی و اراده می‌شوید و زندگی پر رونقی خواهید داشت.

۶- نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و صدقه بدهید که رفع بلاست. مسافر به زودی خبر‌های خوشی خواهد داد.

۷- حضرت حافظ در بیت‌های اول و ششم می‌فرماید:

* چنانچه محبوب من را با شمشیر هم بکشد، دست او را نمی‌گیرم و مانع این کار نمی‌شوم و اگر با تیر هم بزند، این عمل وی را منت و سپاس او می‌دانم و به جان می‌خرم.

* دیشب به گیسوی تو قسم خوردم که سر را از پایت بر نگیرم و خوار و ذلیل تو باشم.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۶۸ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روز‌ها و ماه‌ها را در انتظاری سخت گذرانده ای، ولی اکنون زمان انتظار به پایان رسیده است و به زودی کسی که منتظرش بودی وارد زندگیت خواهد شد و برایت خوشبختی و موفقیت به همراه خواهد آورد. نیت خیری که در دل داری عملی کن که بسیار میمون و مبارک است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت بر شما مبارک باشد که بسیار به موقع مناسب و خوبست، اما شرطی هم دارد و آن اینکه، راز دل خود را فعلاً فاش نسازید. دیگر وقت تلاش، سرعت عمل و استعداد است که مورد توجه کامل قرار دهید و از آن‌ها بهره کافی بگیرید.

۲- حضرت حافظ در بیت ششم می‌فرماید:

* مژده دادند که از نزد ما گذرخواهی کرد. این خود یک نیت خوب و خیر و نیکوست پس دیگر نیت خیر را تغییر مده که فال مبارکی است.

یعنی تردید و دودلی موجب شکست شما میشود.

۳- اگر چه این انتظار برای شما طولانی بود و هست، ولی مبارک باشد که چندان انتظاری برای رسیدن به مقصود نمانده است.

۴- ناگفته نماند که او فردی زیرک، بی وفا و بدعهد است و سخنان گرم و دلنشین او نباید موجب فریب شما شود. زیرا او شخصی خودخواه، خوش گذران، دمدمی مزاج، باری به هر جهت و پول دوست است.

۵- موفقیت در چند قدمی شماست. به زودی به مقامی یا ثروتی فراوان می‌رسید که موجب حسادت دیگران می‌شود.

۶- برای موفقیت و سرعت عمل، این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا و نذری کن که برآورده می‌شود. جای نگرانی نیست.

۷- مسافرت را توصیه نمیکنم. بیمار شفا می‌یابد. سفر کرده با خوشی می‌آید یا هدیه‌ای می‌فرستد. یکی از نزدیکان مقام و ثروتی به دست می‌آورد که برای شما نیز مفید است. خرید و فروش هر دو سودمند می‌باشد. طلاق و ازدواج هر دو صورت می‌گیرد.

۸- غم و رنج و وسواس و فکر‌های تردید آمیز، موجب ناراحتی شما شده. فوری خود را از آن‌ها دور ساز و از موسیقی کمک بگیر.

۹- شربت به لیمو، گلاب، نسترن، برای شما نافع است و به شما آرامش می‌دهد.

۱۰- همه در خانه شما را دوست دارند، پس نسبت به آن‌ها مهربان‌تر باش. وقتی موفق شدی و به این نیت دست یافتی، مرا نیز حتماً دعا کن، زیرا به شما اطمینان می‌دهم که این نیت با صبر و شکیبایی انجام می‌گیرد، ولی عجله آنرا به تاخیر می‌اندازد.

 

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۲۷۵ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. این تعصبات خشک و خشن در شأن شما نمی‌باشد. باید این اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گناه دیگران نیز درگذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های چهارم، پنجم و هفتم می‌فرماید:

*‌ای سر حلقه ارادتمندان، امیر عاشقان شراب سرخ دزد دلم شد و اسرار عشق مرا آشکار کرد. تو را به چاه زنخدان و چانه محبوب مرا عفو کن و از کشتنم صرف نظر کن.

پروردگارا در موسم بهار و گل از خطای بند خود که شراب می‌نوشد، صرف نظر کن و این ماجرا به سرو کنار جوی ببخشای.

*‌ای زاهد متعصب، به شکرانه آن که روی نیکو رویان را ندیدی تا عاشق شوی ببخشایش و به مهربانی خداوند بر ما رحمت آور که دل از دست داده ایم؛ و در بیت آخر می‌فرماید:‌ای ساقی، چون شهریار شراب صبحگاهی بنوشد، بگو که ساغر زرین به حافظ عطا کند که هر شب تا بامداد در کار دعا گویی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- زمان برای اجرای این نیت زود می‌باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۳-، چون به مردم کمک می‌کنید و قلبی مهربان دارید، خداوند نیز به شما یاری می‌کند. بهتر است کمی درنگ کنید و آن را به زمان دیگر موکول سازید. چون اسباب و لوازم ضروری آن فراهم نمی‌باشد.

۴- مسافرت را توصیه می‌کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. حسودان در کمین زندگی شما هستند. همسری مهربان و با وفا دارید و فکر می‌کنید بد عمل می‌کند در حالی که تمام اندیشه اش شما می‌باشید. اگر گمشده‌ای دارید در ۱۰ شب متوالی سوره مبارکه الحجر آیه ۱۴ تا ۲۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است. یکی از اقوام سخت به شما نیازمند است. به او کمک کنید که مستجاب الدعوه می‌باشد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر