امکان انتخاب برنامه پخش موسیقی توسط Gemini اندروید

گوگل در حال توسعه قابلیت جدیدی برای دستیار هوش مصنوعی Gemini است که به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه پخش موسیقی مورد علاقه خود را به عنوان پیش‌فرض انتخاب کنند.

به گزارش تک‌ناک ،این ویژگی جدید، که هنوز در مراحل توسعه است، به کاربران امکان می‌دهد تا از بین گزینه‌های مختلف مانند اسپاتیفای، یوتیوب موزیک و اپل موزیک، یکی را انتخاب کنند تا به وسیله دستورات صوتی موسیقی پخش کنند.

Gemini یک دستیار هوش مصنوعی آزمایشی است که به طور پیوسته در حال دریافت ویژگی های جدید است. ماه گذشته، توانایی راه اندازی خودکار مسیریابی گوگل مپ روی گوشی را به Gemini اضافه شد. با توجه به یک خبر جدید، گوگل به زودی می تواند برخی از محدودیت های Gemini را برطرف کند، از جمله عدم توانایی شناسایی آهنگ های در حال پخش مانند دستیار گوگل یا عدم پشتیبانی از سرویس های پخش موسیقی شخص ثالث مانند اسپوتیفای.

به گفته افشاکننده قابل اعتماد AssembleDebug، به نظر می رسد گوگل در حال کار بر روی ارائه یک ویژگی جدید مرتبط با موسیقی به دستیار هوش مصنوعی است. گوگل ممکن است به زودی گزینه جدیدی به نام «موسیقی» اضافه کند که به کاربران امکان می دهد «سرویس های دلخواه برای پخش موسیقی را انتخاب کنند». قابل توجه است که گزینه جدید «موسیقی» در داخل صفحه تنظیمات Gemini دیده شده است.

گزینه «موزیک» دومین گزینه از انتهای لیست گزینه‌ها در صفحه تنظیمات است. با ضربه زدن روی «موزیک» به صفحه بعدی هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید «ارائه دهنده رسانه پیش فرض خود را انتخاب کنید»، به این معنی که می‌توانید سرویس پخش موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

طبق اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده، به نظر می رسد صفحه «ارائه دهنده رسانه پیش فرض خود را انتخاب کنید» در حال حاضر خالی است و هیچ سرویس یا برنامه پخش موسیقی برای انتخاب در دسترس نیست، احتمالاً به این دلیل که این ویژگی هنوز در حال توسعه است.

با این حال، هنگامی که این ویژگی آماده شد، شما باید بتوانید یک برنامه و سرویس پخش موسیقی پیش فرض را از بین گزینه های مختلف مانند اسپوتیفای، یوتیوب موزیک، اپل موزیک و غیره در صفحه «ارائه دهنده رسانه پیش فرض» انتخاب کنید و به Gemini اجازه دهید تا با استفاده از دستورات صوتی محتوا را با آن برنامه موسیقی ترجیحی پخش کند.

به نظر می رسد این ویژگی هنوز ناقص است و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان معرفی گزینه جدید «موسیقی» توسط گوگل در Gemini وجود ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.