//
کدخبر: ۴۵۵۵۸۳ //

فاجعه ای هولناک| انداختن جسد به بشکه اسید برای پنهان ماندن یک جنایت

متهم اصلی پرونده مرگ اسیدی پسر جوان در تازه‌ترین اعترافاتش مدعی شد که جنایتی مرتکب نشده و دوستش بر اثر مصرف مواد و مشروبات الکلی جانش را از دست داده است.

فاجعه ای هولناک| انداختن جسد به بشکه اسید برای پنهان ماندن یک جنایت
به گزارش فرتاک نیوز،

24 اسفند سال گذشته پسر جوانی به نام فرهاد به طرز مشکوکی ناپدید شد. مأموران در بررسی پرونده دریافتند، یک روز بعد از گم شدن او یک دختر و پسر جوان با کارت بانکی وی 4 میلیون تومان خرید کرده‌اند.

همزمان با ادامه تحقیقات، برادر فرهاد به پلیس مراجعه کرد و گفت: یکی از دوستان برادرم به نام شاهین با من تماس گرفته و مدعی شده که برادرم یک نفر را کشته و از ترس به ترکیه فرار کرده است.

مأموران به سراغ شاهین رفته و زمانی که او را دیدند، مشخص شد وی همان شخصی است که همراه یک دختر با کارت فرهاد از مغازه خرید کرده است، بنابراین دختر و پسر جوان دستگیر شدند.

صبح دیروز شاهین در تازه‌ترین اعترافات خود گفت: با فرهاد قرار گذاشتم و به خانه‌اش رفتم. قرار بود با هم کافه بزنیم و هیچ مشکلی هم نداشتیم. شب حادثه مشروب خوردیم و او علاوه بر مصرف مشروبات الکلی ، مواد نیز مصرف کرد. ناگهان حالش بد شد و فوت کرد. ترسیده بودم و برای اینکه گیر نیفتم، جسدش را با اسید سوزاندم و داخل یک بشکه آبی رنگ انداختم و با کمک دوستم جسد را در اطراف لواسانات رها کردیم.

با اعتراف متهم به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت او در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان