تمرکز سامسونگ روی ساخت گوشی گلکسی S24 FE

طبق تازه‌ترین گزارش‌ها، شرکت سامسونگ در حال تولید گوشی هوشمند گلکسی S24 FE است. احتمالاً این گوشی اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ پس از عرضه‌ پرچم‌داران سری گلکسی S20، هر سال گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه سری FE (Fan Edition) را معرفی می‌کند. بر‌اساس گزارش وب‌سایت Galaxy Club، گلکسی S24 FE با نام پروژه‌ R12 در دست تولید است. این نام با الگوی نام‌گذاری سامسونگ برای گوشی‌های قبلی FE همخوانی دارد. S20 FE با کد R8 و S21 FE با کد R9 و S23 FE با کد R11 شناخته می‌شدند.

برخلاف مدل‌های قبلی FE که حدود 6 ماه پس از پرچم‌داران سری S عرضه می‌شدند، به‌نظر می‌رسد عرضه‌ گلکسی S24 FE با تأخیر مواجه شده است. اطلاعات فاش‌شده حاکی از آن است که سامسونگ برای عرضه‌ مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر سری گلکسی S در تابستان ۲۰۲۴ آماده نخواهد بود.

منابع خبری ادعا می‌کنند که عرضه‌ گلکسی S24 FE به اواخر سال 2024 موکول شده است. این یعنی در برخی بازارها، عرضه‌ جهانی آن ممکن است تا اوایل سال 2025 به‌طول بینجامد. این تأخیر در عرضه احتمالاً به‌دلیل مشکلات تولید است که سامسونگ درحال‌حاضر با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

شایان ذکر است که سامسونگ سری گلکسی S24 را در ژانویه 2024 با اندروید 14 و وعده‌ به‌روزرسانی هفت‌ساله عرضه کرد. همچنین، این شرکت تا پایان سال 2025 قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به‌رایگان برای دارندگان این گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد.

علاوه‌بر گلکسی S24 FE، سامسونگ روی مدل‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 نیز کار می‌کند. بر‌اساس فهرست گیک‌بنچ، نسخه‌ آمریکایی گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده‌ اسنپدراگون 8 نسل ۳ کوالکام و سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1 عرضه خواهد شد. با‌توجه‌به اینکه S24 FE هنوز در دست ساخت است‌، می‌توان انتظار داشت تا زمان عرضه، مشخصات بیشتری از سخت‌افزار و طراحی آن فاش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.