گوشی تاشو صدفی Honor Magic Flip به‌زودی رونمایی می‌شود

Honor Magic Flip

آنر در حال کار روی گوشی تاشو جدیدی به نام Honor Magic Flip است. انتظار می‌رود این گوشی تا قبل از جولای ۲۰۲۴ معرفی شود.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت آنر بارها برنامه‌ خود برای عرضه گوشی تاشو صدفی را تأیید کرده است. در اوایل سال جاری، این شرکت اعلام کرد که اولین گوشی تاشو صدفی خود را در سال 2024 عرضه خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد اولین گوشی تاشو صدفی آنر که با نام احتمالی Honor Magic Flip شناخته می‌شود، احتمالاً تا پیش از ماه جولای عرضه خواهد شد. گزارش جدیدی از یکی از افشاگران در شبکه‌ اجتماعی چینی ویبو حاکی از آن است که این گوشی پس از سری آنر 200 رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود سری آنر 200 لایت 25 آوریل ۲۰۲۴ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کشور فرانسه رونمایی شود. احتمال دارد سایر مدل‌های سری آنر 200 نیز در همین رویداد یا در بازه‌ زمانی نزدیک به آن معرفی شوند. پس‌از‌آن، نوبت به معرفی گوشی Honor Magic Flip خواهد رسید.

تصاویر اولیه‌ مربوط به طراحی احتمالی HONOR Magic Flip در ماه مارس منتشر شد. براساس این تصاویر، به‌نظر می‌رسد این گوشی از صفحه‌‌نمایش بیرونی بزرگی بهره‌مند است. صفحه‌‌نمایش بزرگ بیرونی یکی از ویژگی‌های رایج در گوشی‌های تاشو صدفی امروزی است.

براساس گزارش‌ها، دو دوربین به‌صورت عمودی در گوشه‌ سمت چپ و بالای صفحه‌‌نمایش بیرونی Honor Magic Flip جا خوش کرده‌اند. همان‌طور‌که انتظار می‌رود، این گوشی از وسط تا خواهد شد. با وجود انتشار تصاویر طراحی ظاهری، مشخصات فنی این گوشی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هنوز مشخص نیست که آیا آنر قصد دارد گوشی تاشو صدفی خود را در دسته پرچم‌داران قرار دهد یا میان‌رده‌ها.

با‌توجه‌به اینکه Honor Magic V2، دیگر گوشی تاشو آنر که از نوع کتابی (Foldable Book) است، به‌عنوان دستگاهی پرچم‌دار معرفی شد، این احتمال وجود دارد که برای اولین گوشی تاشو صدفی خود، Honor Magic Flip، نیز همین رویکرد را در پیش بگیرد. بااین‌همه، هنوز نمی‌توان با قطعیت درباره این موضوع نظر داد و باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی این شرکت آنر باشیم.

ممکن است Honor Magic Flip در بازارهای جهانی نیز عرضه شود؛ هرچند به‌احتمال زیاد، چین اولین بازاری خواهد بود که این گوشی در آن ارائه می‌شود. شایان ذکر است که اولین حلقه هوشمند آنر نیز در حال آماده‌سازی برای عرضه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.