مشکل صفحه‌نمایش گوشی‌های گلکسی سامسونگ حل شد

مشکل خط سبز صفحه‌نمایش گوشی‌های گلکسی با طرح تعویض رایگان نمایشگر در هند حل می‌شود. این طرح فعلاً فقط شامل مدل‌های خاص و دستگاه‌هایی است که در سه سال گذشته خریده شده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اخیر به‌نظر می‌رسد که باعث بروز مشکل خط سبز دائمی (Persistent Green Line) روی صفحه‌نمایش دستگاه‌های گلکسی تعداد زیادی از کاربران شده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال‌حاضر صفحه‌نمایش دستگاه‌های آسیب‌دیده را به‌رایگان تعویض می‌کند؛ اما این طرح فعلاً تنها شامل مدل‌های منتخب در کشور هند است.

این مشکل که با خطی سبزرنگ روی پنل OLED گوشی‌های سامسونگ پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار بروز می‌کند، پدیده‌ جدیدی نیست. پیش‌ازاین، سامسونگ برای مدل‌های آسیب‌دیده تعویض صفحه‌نمایش را به‌عنوان راه‌حل ارائه کرده بود و به‌نظر می‌رسد این رویکرد مجدداً در حال اجرا است.

تارون واتس، افشاگر شناخته‌شده‌ اخبار سامسونگ، با استناد به کانال پشتیبانی رسمی این شرکت تأیید کرده‌ است که تعویض یک‌باره‌ صفحه‌نمایش برای دستگاه‌های آسیب‌دیده از مشکل «خط سبز» ارائه خواهد شد.

این طرح شامل مدل‌های گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس، گلکسی S21 اولترا، گلکسی S22 اولترا، گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس‌، گلکسی S20 اولترا‌، گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا می‌شود که پیش‌تر نیز زیر پوشش قرار گرفته بودند.

با‌توجه‌به اطلاعات ارائه‌شده، طرح مذکور فعلاً تنها در کشور هند اجرا می‌شود؛ اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تعمیر دستگاه‌های آسیب‌دیده در سایر مناطق را نیز به‌زودی زیر پوشش قرار دهد. همچنین، گفته می‌شود که تعویض صفحه‌نمایش فقط در‌صورتی رایگان است که دستگاه در سه سال گذشته خریده شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.