کد خبر 249417
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

توکلی‌زاده مطرح کرد:

اوج افتخار شورای شهر قبلی در حوزه فرهنگ، برپایی کنسرت در فضای مجازی بود + فیلم

اوج افتخار شورای شهر قبلی در حوزه فرهنگ، برپایی کنسرت در فضای مجازی بود + فیلم

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد که بزرگترین دستاورد دوره‌ گذشته شورای شهر، برگزاری کنسرت در فضای مجازی با مخاطب بالا بود.

به گزارش خبرنگار  اجتماعی حیات؛ امین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با حضور در نشست صبح امروز شورای شهر تهران، در خصوص فعالیت‌های فرهنگی شهرداری اظهار کرد: واقعاً باید ببینیم در حوزه فرهنگ، ما در تهران چه تحویل گرفتیم؟ شهری که ما تحویل گرفتیم اوضاعش چطور بود؟

وی افزود: آن روزی که ما آمدیم، تقریباً هیچ کار فرهنگی در شهر تهران نمی‌شد انجام داد و به خاطر محدودیت‌های کرونایی مراکز فرهنگی و ورزشی همه تعطیل بودند. هیچ رخداد خیابانی برگزار نمی‌شد و همه آئین‌های سنتی و مذهبی ما تعطیل بود. ما در این شرایط شهر را تحویل گرفتیم و چاره‌ای هم نداشتیم و باید عقب ماندگی دوران کرونا را هم با برنامه‌ریزی جبران می‌کردیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: ما شهری را تحویل گرفتیم که زیست شبانه در آن نهادینه شده بود. معاونت فرهنگی اجتماعی مبلغ زیست شبانه بود. درگاه‌های شبانه احداث می‌کرد و زیست شبانه را ترویج می‌داد. ما شهری را تحویل گرفتیم که نگهداری حیوانات خانگی در آن ترویج می‌شد. ما شهری را تحویل گرفتیم که در اجرای آئین‌های مذهبی خلل ایجاد می‌کردند. بزرگترین دستاورد شورای شهر قبلی، برگزاری کنسرت در فضای مجازی با مخاطب بالا بود.

توکلی‌زاده با بیان اینکه هدف‌مان با راهنمایی شورای شهری که دغدغه انقلابی دارد، محقق کردن منویات رهبری است، گفت: تیتر اصلی صحبت‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ در سال گذشته، تحول انقلابی ساختار فرهنگ بوده است. دوستان مختلف را دعوت کردیم و مجموعه‌ای از افراد با تجربه حوزه فرهنگ و آئین‌های مذهبی را جمع کردیم و از آنها مشورت گرفتیم و چکیده آن را جمع آوری کردیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha