رقیبان سنگدل نوعروس ۲۰ ساله را زنده زنده در آتش سوزاند /شوهرش همدست آنها بود؟

رقیبان سنگدل نوعروس 20 ساله را زنده زنده در آتش سوزاند /شوهرش همدست آنها بود؟

همسر مقتول و دو زن (معشوقه‌های او) متهم هستند که در آبان سال گذشته «طلعت» را آتش زدند و او جانش را از دست داده است.

به گزارش 9 صبح ؛ حادثه درآبان سال گذشته در خیابان شوش شرقی اتفاق افتاد. دو زن که هر دو معشوقه یک جوان به نام ناصر بودند، همسر ۲۰ساله معشوق خود را مقابل منزل مسکونی‌اش با ریختن بنزین روی او به آتش کشیدند.

قبل از وقوع حادثه دو معشوقه ناصر، شوهر طلعت درحالی که نقاب به صورت داشتند، به منزل طلعت ۲۰ساله رفتند و او را تهدید کردند که اگر از شوهر خود طلاق نگیرد با پاشیدن اسید او را برای همیشه زشت و زمین‌گیر خواهندکرد ولی طلعت به این حرف‌ها توجهی نکرد و آن را شوخی تلقی کرد.

آن دو زن با نقاب به منزل طلعت رفتند و پس از فشردن زنگ درمنزل در گوشه‌ای از دیوار مجاور منزل کمین کردند. به محض باز شدن در توسط طلعت یکی از آنها ظرفی پر از بنزین را روی طلعت ریخت و دیگری او را به آتش کشید و سپس هر دو متواری شدند.

در یک لحظه آتش تمام بدن طلعت را پوشاند و تازه‌عروس با شیون و فریاد ازهمسایه‌ها کمک طلبید. همسایه‌ها سررسیدند و با ریختن آب روی طلعت آتش را خاموش کردند و سپس او را به بیمارستان سوانح و سوختگی بردند.

در همین احوال به ماموران کلانتری۱۴ تهران اطلاع داده شد و آنها با نشانه‌هایی که از زن‌های نقابدار به دست آورده بودند، یکی ازآنها به نام سرور را دستگیر کردند. سپس توسط سرور، پری نیز دستگیر شد.

سرور در تحقیقات اولیه گفت: پری عامل این حادثه است، زیرا معشوقه ناصر است و از چندی قبل متوجه شد که ناصر زن گرفته و به خاطر این‌که ناصر را دوست داشت و نمی‌خواست او را از دست بدهد، در پی اجرای نقشه‌ای بود که رقیب را از میان بردارد. به همین جهت موضوع را با من و ناصر در میان گذاشت و گفت برای این کار احتیاج به من دارد.

سرور افزود: ابتدا طلعت را تهدید کردیم ولی چون از میدان به در نرفت و حرف‌های ما را شوخی تلقی کرد، طبق یک نقشه او را آتش زدیم و پری برای این‌که دستگیر نشود به شیراز رفت. با توجه به اظهارات سرور و پری، ماموران از همسایه‌ها و نزدیکان مقتول و همچنین شوهر وی نیز در مورد روابط زن و شوهر و روز حادثه بازجویی کردند.

در این زمینه مادر طلعت نوعروس ۲۰ساله ادعا کرد که دامادش در طرح و اجرای به آتش کشیدن طلعت نقش موثری داشته و با همکاری معشوقه‌هایش همسر خود را کشته است. با توجه به مدارک و شواهد امر ناصر نیز بازداشت شد و تحقیقات و بازجویی از وی و دو معشوقه‌اش به‌طور سری و جداگانه صورت گرفت. در مراحل بعدی نیز سه متهم را روبه‌رو کردند و برای تکمیل پرونده مجددا از اقوام ناصر و طلعت و همچنین همسایه‌ها نظرخواهی به عمل آمد.

سرانجام پس از تکمیل پرونده، ناصر، پری و سرور به دادسرای تهران اعزام وبازداشت شدند. در گیرودار بازجویی از متهمان و آگاهان، طلعت که در بیمارستان بستری شده بود، پس ازشش روز مبارزه با مرگ در اثر جراحات ناشی از سوختگی درگذشت.

پرونده سه متهم پس از طی مراحل قانونی به شعبه دوم دادگاه عالی جنایی مرکز ارجاع شد. قرار بود دیروز از ساعت ۹ محاکمه این سه نفر آغاز شود ولی به علت کثرت پرونده به روز شنبه۱۳ اسفند موکول شد. پرونده این جنایت بی‌شباهت به پرونده گلباجی نیست، زیرا در پرونده گلباجی متهمان یک همسر و دو معشوقه بودند. دراین پرونده نیز یک شوهر و دو معشوقه متهم هستند.

احتمال قریب‌به‌یقین این پرونده علاقه‌مند و تماشاگر زیادی خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود محاکمه این سه تن نیز در دادگاه عالی جنایی مرکز (تالار بزرگ) برگزار شود. 

منبع: جام جم 

    نظر شما