//
کدخبر: ۴۵۵۶۲۷ //

پایان چالش سربازی برای مدافع چپ استقلال| استقلال جانشین حسینی را برای دو فصل آینده از دست می‌دهد؟

با وجود لغو قانون مرتبط با معافیت ستاره‌های ملی‌پوش، بهترین پاسور لیگ بیست‌وسوم منعی برای ادامه حضورش در استقلال ندارد.

پایان چالش سربازی برای مدافع چپ استقلال| استقلال جانشین حسینی را برای دو فصل آینده از دست می‌دهد؟

فرهاد مجیدی در اولین سالی که از ابتدای فصل سکان هدایت استقلال را برعهده داشت، تصمیم به جوان‌گرایی در فهرست آبی‌پوشان پایتخت گرفت و خریدهای جالب‌توجهی انجام داد. 2 خرید مهم مجیدی، از سایپایِ سقوط کرده بود و سرمربی آبی‌پوشان پایتخت تصمیم گرفت تا نام ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین‌زاده را در فهرست خرید خود قرار بدهد که این 2 بازیکن به استقلال پیوستند و حسین‌زاده توانستند به ستاره استقلال در مسیر قهرمانی لیگ بیست‌ویکم تبدیل شود اما جلالی به دلیل مصدومیت‌های سریالی بخش مهمی از فصل را از دست داد.

جلالی در فصل گذشته هم روزهای پرنوسانی در استقلال داشت و موقعیت تثبیت‌شده در ترکیب آبی‌ها به‌دست نیاورد و دائماً با جعفر سلمانی موقعیت او به جابه‌جا می‌شد اما در لیگ بیست‌وسوم و فصل جاری شرایط کاملاً متفاوت است؛ به‌طوری‌که ابوالفضل جلالی به مهره کلیدی ترکیب استقلال تبدیل شده و در حال حاضر برترین گل‌ساز لیگ بیست‌وسوم هم محسوب می‌شود. جالب آنکه ابوالفضل جلالی در آخرین فصل قراردادش با استقلال به فرم ایده‌آل خود رسیده و حالا بدون‌شک حفظ این ستاره کلیدی می‌تواند چالش مهمی آبی‌ها در بازار تابستانه پیش‌رو باشد.

ستاره محبوبِ نکونام می‌تواند استقلالی بماند

ابوالفضل جلالیِ 25 ساله در حالی به نقطه پایان قراردادش با استقلال نزدیک می‌شود که او با توجه به لغو قانون معافیت سربازی ملی‌پوشان از ابتدای فصل آینده، نمی‌تواند دیگر از این قانون بهره ببرد و همین مسئله باعث شد تا شائبه‌هایی درباره آینده کاری جلالی در فوتبال ایران مطرح شود. با این وجود، پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مدافع چپ استقلال به دلیل مشکلات خانوادگی، امکان دریافت کفالت را دارد و همین مسئله باعث شده تا او بتواند با معافیت دائمی از خدمت سربازی کارش را دنبال کند.

مدیران استقلال البته با توجه به درخشش ابوالفضل جلالی بدون‌شک کار سختی برای حفظ این ستاره خوش‌تکنیک و چپ‌پا خواهند داشت اما آنچه باعث آسوده خیالی ستاره استقلال می‌شود، موضوع معافیت او از سربازی است تا پرونده حضور احتمالی او در یکی از تیم‌های نظامی فوتبال ایران در 2 فصل آینده بسته شود. جلالی البته سودای لژیونر شدن را هم دارد اما باید دید بعد از گذراندن 3 فصل پرماجرا در استقلال، او در پایان فصل چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا در استقلال کارش را دنبال می‌کند یا خیر.

جانشین حسینی به سربازی می‌رود؟

محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران در ابتدای فصل با اصرار جواد نکونام به استقلال پیوست اما او از ابتدای فصل فرصت بازی در ترکیب آبی‌ها را به‌دست نیاورده و احتمالاً اولین مسابقه رسمی‌اش برای استقلال را هفته آینده مقابل تراکتور تبریز برگزار می‌کند. خالدآبادی که با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوسته، از سال آینده یکی از سهمیه‌های بزرگسال استقلال خواهد بود و در این میان او باید خود را برای گذراندن خدمت سربازی هم آماده کند.

خالدآبادی که تا پایان لیگ بیست‌وپنجم تحت قرارداد باشگاه استقلال است، به دنبال آن بوده تا بتواند در پایان فصل، رضایت مدیران و کادرفنی استقلال را جلب کند و با جدایی قرضی از استقلال، برای گذراندن خدمت سربازی خود به تیمی نظامی برود و بعد از پایان 2 سال خدمت سربازی‌اش به استقلال بازگردد و 2 فصل باقی‌مانده از قراردادش را دنبال کند. به نظر می‌رسد که با توجه به اتمام قرارداد قرضی سینا سعیدی‌فر و در اختیار داشتن محمدجواد کیا و البته محدودیت‌های موجود در فهرست بزرگسالان تیم استقلال، آبی‌پوشان پایتخت برای فصل آینده، دروازه‌بانی زیر 23 سال برای جانشینی حسین حسینی در خدمت خواهند داشت تا یکی از سهمیه‌های بزرگسالان آن‌ها را دروازه‌بان دوم این تیم پر نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۶۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان