برگزاری دومین نشست شورای راهبردی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک

14:15 - 04 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۶۵۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
برگزاری دومین نشست شورای راهبردی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک
دومین نشست شورای راهبردی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک با حضور رئیس، دبیرکل، نایب رئیس و مسئول هماهنگی‌های کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک، به همراه روسای کمیسیون‌های ورزشی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای نشست محمودخسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک، ضمن خوش آمدگویی به روسای کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک، نسبت به گفتمان رو در رو و به اشتراک گذاری مطالب و تجارب به منظور استفاده از ظرفیت کمیسیون‌ها و همچنین آگاهی نسبت به فعالیت سایر کمیسیون‌ها تاکید کرد.

وی همچنین روساء و اعضای کمیسیون‌ها را از افراد صاحب نام و تاثیرگذار برای کمیته ملی المپیک دانست که حضور آن‌ها با توجه به نقش مشورتی کمیسیون‌ها بر اساس ماده ۲۴ اساسنامه کمیته ملی المپیک، در ریل گذاری و نقشه راه کمیته ملی المپیک موثر است. وی تغییرات در کمیته را بر مبنای ارائه مشورت‌ها دانست و بر نقش مثبت کمیسیون‌ها در تصمیم گیری‌های کلان کمیته ملی المپیک تاکید کرد.

در ادامه فرهادی زاد، نایب رئیس و مسئول هماهنگی کمیسیون‌ها نیز خاطر نشان کرد: خوب است کمیسیون‌ها از ظرفیت‌های کمیته ملی المپیک آگاه باشند تا بتوانند در پیشبرد کار‌ها از این ظرفیت‌ها استفاده کنند و در ادامه توجه روسای کمیسیون‌ها را به امکانات موزه ملی ورزش و ارتباطات همبستگی المپیک با IOC و چگونگی تعامل کمیسیون‌ها با واحد‌های کمیته جلب کرد.

پس از آن هر کدام از روسای کمیسیون‌ها به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های گذشته کمیسیون و پیشنهاد برنامه‌های سال جدید پرداختند و همه روسای کمیسیون‌ها برتعامل و همکاری فی مابین کمیسیون‌ها تاکید داشتند.

در پایان و در جمع بندی نهایی فرهادی زاد به نقش موثر کمیسیون‌ها در پیشبرد اهداف کمیته ملی المپیک اشاره کرد.

در ادامه مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز به کار‌های بزرگی که در کمیته ملی المپیک انجام شده است اشاره و نقش کمیسیون‌ها در تسهیل انجام امور کمیته ملی المپیک را خاطر نشان کردند. 
 
در این نشست محمود خسروی وفا رئیس، مهین فرهادی زاد نایب رئیس و مسئول هماهنگی کمیسیون‌ها، سید مناف هاشمی دبیرکل، غلامرضا نوروزی نایب رئیس کمیته و رئیس کمیسیون پزشکی ورزشی، محمد علی قره مشاور رئیس کمیته، گودرزی رئیس کمیسیون آموزش، علی فروتن رئیس کمیسیون اخلاق، عبداله سهرابی، رئیس کمیسیون توسعه روابط بین الملل، حمید قاسمی، رئیس کمیسیون صلح و ورزش، محمد حسن پاسوار رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی، مهرافزا منوچهری رئیس کمیسیون ورزش و محیط زیست، مصطفی نودهی سرپرست کمیسیون ورزشکاران، عبدالحمید احمدی رئیس کمیسیون رسانه، حجت الاسلام علی سرلک رئیس کمیسیون فرهنگی، امیر ساعدوکیل دبیر کمیسیون حقوقی و مریم فریدار حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *